woensdag 1 oktober 2008

Verrassing III; de stoel...

Als ik wakker wordt denk ik weer terug aan wat er de vorige avond is gebeurd. Als stille herinnering ligt mijn uitgetrapte string naast mijn speeltje op de grond naast het bed. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik geen sms meer heb gehad. Ik open de inbox en lees er een paar terug. Ik voel de geilheid alweer langzaam bezit nemen van mijn lichaam. De kriebels beginnen in mijn onderbuik en stralen uit naar de rest van mijn lijf. De droom van die nacht en de spanning die nu weer opkomt hebben in korte tijd een heel spannend plan gebracht. En zo zonder een vaste vriend hoef ik nergens meer rekening mee te houden. Mijn vingers vinden hun weg over het toetsenbord en schrijven een sms.
--------------------------------------
Als je vandaag nog durften alleen
bent... 13.00bij jouw...?
--------------------------------------
De warme stralen van de douche strelen mijn lijf en ik was mijzelf uitgebreid. Heerlijk zacht streel ik ieder plekje van mijn lichaam om er zeker van te zijn dat ik straks onweerstaanbaar ben. De zeep spoelt weer van mijn lijf en ik pak mn scheermes om mijn benen, oksels en kutje te scheren. Heerlijk glad en zacht stap ik onder de douche vandaan. Kijkend in de half beslagen spiegel ben ik tevreden met wat ik zie. Mijn volle borsten, natte lange haren langs mijn schouders en heerlijk gladde benen. Ik loop mijn slaapkamer weer in en kijk op het schermpje van mn telefoon. Hij heeft gereageerd en precies zoals ik verwacht had.
--------------------------------------
Ik wacht helemaal alleenop je....
--------------------------------------
Uit mijn la pak ik het setje dat ik ook op het filmpje aanhad. Het is al even oud, maar wel een van de meest spannende die ik heb. De zwarte push-up drukt mijn borsten tegen elkaar, afgeschermd door een randje kant. De hipster sluit hoog om mijn heupen en laat een riant stuk van mijn billen bloot, terwijl de rest nog zichtbaar is door het doorschijnende kant. Ik laat een topje met riante inkijk over mijn schouders vallen, en stap in een rokje dat strak om mijn billen sluit. Ik laat mijn haren los en maak me een beetje zwaar op, maar niet te. Dan is het tijd voor de andere spullen. In mijn ruime handtas is genoeg ruimte voor alles wat ik mee wil nemen, en ik pak de spullen bij elkaar. Dan pak ik als laatste mijn laarzen met hoge hakken en zie op de klok dat ik keurig op tijd ben. Bij de deur twijfel ik nog even en loop dan snel terug naar mijn kamer. Ik stop nog een cd in mijn tas en loop dan de deur uit.Ik kies er bewust voor om met de tram te gaan. Het is niet ver naar hem toe, en ik vind het heerlijk om te flirten op straat. De zonnestralen zetten alles in een fel licht, en zorgen ervoor dat de mannen weer overlopen van de hormonen. De blikken die ik toegeworpen krijg, en een aantal brutale opmerkingen wakkeren mijn opwinding verder aan. Laat ze maar naar me kijken, ze moesten eens weten wat ik ga doen...Als ik aanbel duurt het niet lang voordat de deur opengaat. Hij staat verlegen half achter de deur maar ziet er weer super uit. Een mooie jeans, overhemd zonder iets eronder en een heerlijke geur. Ik stap over de drempel en voel zijn bewonderende blik over mijn lijf glijden. Ik laat hem zn gang gaan en geef hem drie zoenen. Hij loopt voor me uit de ruime woonkamer in en ik kijk om me heen. Het getik van mijn hoge hakken weerkaatst op de plavuizen vloer, en het uitzicht is wijds. Al snel constateer ik dat de inrichting perfect is voor mijn plan. Hij vraagt of ik iets wil drinken en komt even later terug met 2 glazen. Wat onwennig probeert hij een gesprek te beginnen maar ik val niet uit mijn rol van een hooghartige bitch. Hij excuseert zich even en loopt naar de wc. Dit geeft mij de kans te doen wat ik wilde doen. Ik pak een eettafel stoel en zet die midden in de kamer, recht tegenover de tv. De ruimte die openblijft rondom de stoel is groot genoeg,om er omheen te lopen. Ik pak een setje handboeien uit mijn tas en leg die er weer onder. Ik ben net klaar als hij terug komt en duw hem met mijn vingers op zn borstkas in de stoel. Ik kom met mijn mond dicht bij de zijne en zie hem moeite doen mij aan te raken. Dan loop ik om hem heen en sta achter de stoel. Voor hij doorheeft wat er gebeurt pak ik de handboeien onder mijn tas vandaan en maak zijn polsen achter de stoel, aan de stoel vast. Hij kijkt verschrikt en probeert zich los te maken maar kan geen kant meer op. Ik sta voor hem en kijk hem recht aan, hij lijkt angstig en geil tegelijkertijd. Ik draai me om en loop langzaam met ronddraaiende heupen richting de achterpui. Ik voel zijn blik focussen op mijn billen en geniet van het idee. De lamellen sluiten naadloos en er ontstaat een schemerige sfeer in de kamer. Niemand kan ons nu nog zien en hij is aan mij overgeleverd in deze kamer. Ik stap weer op hem af en kom voor hem staan. Mijn vingers beginnen een voor een de knoopjes van zijn blouse los te maken, en hij probeert uit alle macht zijn gezicht tegen mijn lijf aan te drukken. Ik kras met mijn nagels over zijn blote borstkas en maak dan zijn riem en knoop los. Hij moet even meewerken en dan zit hij daar halfnaakt op de stoel midden in de kamer. Zijn pik ligt halfhard op zijn onderbuik en ik geniet van het uitzicht. Ik loop weer terug naar mijn tas en haal de cd tevoorschijn die ik net mee genomen heb. Met een paar klikken staat de tv & dvd-speler aan en zie ik mijzelf terug op het grote televisiescherm. Mijn handen glijden op het scherm langs mijn blote lijf terwijl ik zachtjes fluister. Dit is hetzelfde filmpje als waar hij zich de avond ervoor aan heeft zitten opgeilen. Ik zie hem vol verbazing kijken en kom achter hem staan.
Ik vraag met een hese stem of hij het er lekker uit vind zien, en of hij zich gister heeft afgetrokken op dit filmpje. Enigzins sputterend reageert hij, maar ik zie zijn pik in kleine schokjes groeien, totdat die bijna rechtop staat. Hij kijkt afwisselend over zijn schouder en naar het scherm. Ik wacht tot ik mijzelf op het scherm klaarvinger en loop dan om hem heen. Vlak voor zijn gezicht buk ik voorover, en hij kan niets anders dan naar mijn borsten kijken. Ik vraag of hij ze er lekker uit vond zien, terwijl ik met twee handen ze dichter tegen elkaar aandruk en er zachtjes in knijp. Met een schorre stem antwoord hij, en hooghartig antwoord ik dat ik dat niet kon verstaan. Bij zijn tweede poging maakt hij duidelijk dat hij ze lekker vond. Dan draai ik me om en leg mijn handen over m'n billen. Ik streel mijn kontje en vraag of hij die ook lekker vond. Ik buk iets voorover en trek de rand van mijn rokje omhoog, zodat de onderkant van mijn blote billen zichtbaar wordt. Dit keer antwoord hij een stuk duidelijker en sneller dat hij vind dat ik geile billen heb. Als ik me weer naar hem omdraai zie ik tot grote tevredenheid dat zijn pik nog steeds rechtover eind staat. Uitnodigend rechtop, klaar om er op te zitten, maar ik beheers me en loop een paar stappen naar de bank. Ik blijf met mn rug naar hem toestaan en trek mijn topje over mijn hoofd, en maak met de andere hand mn rits los en laat het rokje vallen. In mijn lingerie en laarzen sta iik nu voor hem, en hoef me niet om te draaien om te weten dat zijn ogen langs mijn lijf glijden.
Ik stap naar de bank en ga daar op mijn knieen op zitten, steunend met mijn handen op de rand. Met mijn kontje zo uitdagend naar hem toe kijk ik over mijn schouder en zie hoe hij zich opgeilt aan het uitzicht. Mijn handen volgen de lijnen van mijn dijen, billen en zij en ik sla zachtjes tegen mijn kont. Ik trek m'n billen een stukje uit elkaar en streel met twee vingers over mijn heuvel. Ik zie hem onrustig bewegen op de stoel en proberen los te komen. Tevreden met de situatie streel ik verder en voel mijn tepels door de stof van de bh heen. Dan draai ik een halve slag en zak op de bank. Met een been op de salontafel streel ik mijn onderbuik en speel met m'n vrije hand langs de rand van mn bh. Twee stijve tepels zijn duidelijk zichtbaar in mn bh en ik masseer ze heen en weer tussen mn vingertoppen. De andere hand verdwijnt onder de kantenstof van de hipster en totdat mijn vingertoppen mn opgezwollen klitje raken. Ik hoor een diepe zucht uit de richting van de stoel komen, maar sluit mijn ogen en geniet van mijn eigen aanraking. Rustig vingerend hang ik in de bank terwijl ik uit mijn tas een vibo pak, dezelfde als de avond ervoor. Ik stap op en loop op hem af. Het geluid van mijn hakken weerkaatst tegen de vloer en muren. Vlak voor de stoel stop ik en kijk hem recht aan. Eerst duw ik mijn borsten tegen elkaar en speel ermee. Als reactie probeert hij zich los te rukken. Dan vraag ik of hij meer wilt zien en hij knikt heftig. De sluiting van mijn bh springt los, en ik laat hem rustig van mijn armen afglijden. Ik pak mijn vibo weer en hou hem vlak voor zijn gezicht. Ik buk voorover en fluister in zijn oor dat ik die gebruikt heb tijdens zijn smsjes, hij kan alleen net niet bij mijn borsten.
Ik zet de vibo aan en zachtjes trillend druk ik hem tegen de basis van zijn paal. Hij glijdt een stukje omhoog, maar voordat ik bij zijn eikel ben haal ik hem weer weg. Hij kreunt, en ik merk dat hij gek wordt.....

Ik loop weer terug naar de bank en voel hoe mijn kutje nat geworden is. Met twee vingers in mijn hipster geniet ik van de aanrakingen, glij zachtjes naar binnen en wrijf dan weer over mijn klitje. Ik sta weer op en rol de hipster van mijn heupen, steunend met een been op de salontafel heeft hij riant uitzicht en ik zie zijn ogen focussen tussen mijn dijen. Rustig en soepel glijdt mijn roze speeltje naar binnen en ik beweeg hem rustig in en uit. Zachtjes trillend verwen en vul ik mijzelf, ondertussen masserend en knijpend in mijn tepels. Geobsedeerd kijk ik naar zijn rechtop staande paal, kloppend bij iedere hartslag en verlangend naar een aanraking. Dan probeer ik zijn blik te vangen terwijl ik mezelf harder begin te vingeren.Midden in de kamer, terwijl hij op 3 meter afstand toekijkt verwen ik mijzelf uitgebreid en geniet van de aandacht. Soepel en zacht voel ik trillend mijn vibo bewegen en het orgasme begint te komen. Ik kreun harder en probeer hem op te zwepen met mijn geluiden. Vlak voor het doorzet sta ik op. In een paar stappen sta ik voor de stoel en zet mijn voet met de hak tussen zijn benen in. Zo gespreid vlak voor zijn ogen verwen ik mijzelf nu met twee vingers. Hij ziet hoe mijn natte vingers in en uit bewegen voordat ik ze naar zijn mond breng. Hij opent vanzelf en proeft mijn geil op mijn vingers. Nat van mijzelf en zijn mond glij ik terug met mijn vingers en focus op mijn klitje. Ik voel het orgasme zich weer aandienen en vlak voor ik kom, draai ik om en sta over de stoel heen met een been aan iedere kant. Met mijn billen zo naar hem toe steun ik op mijn knieen en laat me een heel klein stukje zakken. Het topje van zijn eikel drukt net tegen mijn kutje aan. Ik laat me iets verder zakken totdat zijn eikel helemaal bij mij naar binnen glijdt. Dan kom ik weer omhoog en hij verdwijnt uit me. Zo beweeg ik een paar keer op en neer en laat zijn eikel af en toe langs mijn klitje glijden. Heerlijk geil ik mijzelf op terwijl ik weet dat hij meer wil.
Dan draai ik me om en kijk hem recht in de ogen. Zachtjes vingerend zak ik weer over hem heen totdat zijn eikel en een klein stukje meer bij me naar binnen glijdt. Ik hang een stukje achterover aan zijn schouder, mijn borsten net buiten bereik van zijn mond. In deze houden blijf ik zitten terwijl 2 vingers over mijn klitje glijden. Ondertussen knijp ik de spieren in mijn onderbuik aan en voel hoe mijn kutje strak om zijn paal heen spant. Hij kreunt en ik voel het orgasme opkomen. Ik voer het ritme met mijn vingers op, maar laat zijn paal geen milimeter verder naar binnen glijden. Het orgasme komt op en ik begin harder te kreunen. Snel vingerend en mijzelf samenknijpend op zijn paal begin ik te komen. Ook hij houdt het niet meer en om het genot voor mij te verhogen gun ik hem twee stoten. Ik laat mij diep over zijn paal heen zakken terwijl het orgasme door mijn lijf heen giert. Een tweede keer laat ik mij zakken en kom dan weer ver genoeg omhoog om hem net in me te houden. Genietend van het gevoel dat door mijn spieren en aderen stroomt voel ik hoe zijn paal, die net voorbij zijn eikel in me zit, begint te spuiten. Samenknijpend voel ik zijn eikel in me spuiten terwijl ik kreunend op zijn schoot hang. Het orgasme houdt lang aan, en als het wegebt open ik mijn ogen. Ik stap van hem af, en zie hoe zijn witte geil uit mij weer langs zijn paal terugloopt. Ik doe een stap bij hem vandaan en zie hoe zijn pik weer zachter wordt, een geil gezicht zo midden in zijn geil.

Ik loop een paar stappen richting de bank en pak mijn spullen bij elkaar. Mijn hipster, bh, rokje en topje zijn snel weer aan en ik stop mijn speeltje terug in de tas. Terug gekomen bij zijn stoel zie ik hoe zijn geil over zijn buik, en zelfs op de plek waar ik heb gestaan ligt. Hij moet het lekker gevonden hebben, maar vast niet zo bevredigend als het voor mij was. Ik pak de sleutels van de handboeien uit mijn tas en buk voorover. Terwijl ik een kus op zijn voorhoofd druk, duw ik de sleutels tussen zijn vingers en loop richting de gang. Op het moment dat de sleutels op de juiste manier omgedraaid worden hoort hij de deur dichtslaan.

Onderweg geniet ik van de blikken, ligt het aan mij of straal ik uit wat ik net heb meegemaakt........

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Verpletterend geil! Ik wil dat ook!! Wat heb jij een opwindende schrijfstijl. Het is echt genieten geblazen... wat een heerlijk begin van mijn dag... en ik merk dat ik onze eettafel stoelen ineens veel mooier vind;-)

R. zei

Reiziger, bedankt voor je compliment! Lees jij alleen of blog je zelf ook...?

Anoniem zei

Hoi R, ik ben vooralsnog een dankbaarlezer....maar wie weet verandert dat nog. En wat ik bij jou lees, is heel inspirerend:-)

Anoniem zei

Ha R. Prachtig verhaal, goed gescheven!!

xxx

Jooh zei

In 1 woord: WOW!

Anoniem zei

Wil jullie bedanken.
En ik wil niet weggaan zonder afscheid te nemen.
Dankzij jullie heb ik erg kunnen genieten van mijn blogleven.
Maar andere dingen spelen er nu in mijn leven.
Dingen waarvoor ik moet vechten....
Toen ik las dat blogse de boel had gedelete..(gedeeltelijk)
Was het eigenlijk niet zo moeilijk meer om de [verwijder blog] knop in te drukken.
Waarna jimdo en 110mb volgde.
Een schone lei is wat ik nodig heb.

Zonder jullie had het niet zo mooi en intens geweest.
En ik pink dan ook een traantje weg bij de gedachte dat het voorbij is.

Mocht alles goed verlopen dan horen jullie vast nog wel eens wat van mij.
Jullie zijn mij dierbaar geworden.
Ik noem geen namen, want je weet best dat ik ook jou bedoel.

Denk goed om jezelf.......

Met liefde...
Dana.

Anoniem zei

lekker verhaaltje, mmmmmm