donderdag 4 september 2008

Verrassing II

Dit verhaal is eigenlijk een vervolg van een eerder verhaal, en om de stilte weer te verbreken. Ik heb het niet op de manier kunnen schrijven (qua tijd) zoals normaal, dus ik weet niet helemaal of het overkomt zoals ik het in mijn hoofd had. Veel leesplezier en laat me graag weten via de reacties wat je er van vond!


Zacht strelen mijn vingers over mijn lijf. Opgewonden en zwaar ademhalend strelen mijn vingertoppen langs heerlijke plekjes. In de kamer is het donker en broeierig. Soepel verwdijnt mijn hand tussen mijn dijen en verwen ik mezelf. Zachtjes strelend en wrijvend, de druk rustig opvoerend. Fantasieen schieten door mijn hoofd, denkend aan ervaringen, aan leuke jongens en stille wensen. Twee vingers glijden soepel naar binnen en bewegen zachtjes in en uit. De andere hand streelt over mijn klitje en ik geniet van het gevoel. De spanning in mijn lijf neemt toe en het orgasme begint zich aan te dienen. Mijn rug holt zich en komt omhoog van het matras, de druk en snelheid van mijn vingers voer ik op.

Plosteling wordt ik ruw verstoord door het geluid van m'n telefoon. De piepjes laten me weten dat ik een sms ontvangen heb, en in een fractie van een seconde besluit ik die eerst te lezen. Terwijl ik zachtjes doorwrijf, pakt mijn vrije hand de telefoon en klikt het smsje open. Het scherm licht op
-----------------------
Dag lekkerding, je hebt
me zojuist heerlijk laten
genieten... Dank je.
-----------------------
Verbaasd kijk lees ik het bericht nog een keer. De afzender staat er toch echt, en het is een leuke jongen, maar waar heeft hij het over...? Betrapt kijk ik om me heen, maar bedenk dat een stille gluurder niet de reden kan zijn. waarschijnlijk is het per ongeluk bij mij terecht gekomen. Toch is het een heerlijk idee en in combinatie met mijn geilheid stuur ik een berichtje terug.
-----------------------
Ik denk dat je de
verkeerde persoon hebt,
of is het een stille
wens...?
-----------------------
Ik leg de telefoon naast het kussen en wacht rustig af. Zonder na te denken gaan mijn vingers onverstoorbaar door met hun werk, dit keer alleen met een specifiek iemand in gedachten. Het duurt niet lang of het scherm wordt weer verlicht en ik open het nieuwe smsje;
-----------------------
Een wens is het zeker,
maar je vriend is gek
dat hij je heeft laten
gaan Het zag er heerlijk
uit...
-----------------------
Een schok gaat door me heen. Heeft hij mijn filmpje gezien..? Nee dat kan niet, dat is niet opgenomen. Dan misschien de foto's op internet van een wild avondje stappen. Ik druk op "antwoorden" en begin te typen.
-----------------------
Vertel wat heb je
gezien? misschien kun
je mij ook een handje
helpen.....
-----------------------
Gedachten schieten door mijn hoofd en volgen elkaar snel op. Ik kan me niet indenken dat hij iets bijzonders van mij heeft gezien, behalve een paar openbare foto's. Hoewel hij best wel meer van mij mag zien. Het idee dat ik hier heerlijk mijzelf verwen, terwijl hij dat op afstand ook heeft gedaan met mij ingedachten, maakt dat mijn vingers sneller hun werk doen. Ik denk aan de smser en vraag me af of hij mij al langer leuk vindt. Ik beweeg rustig door, en voel de behoefte opkomen naar meer. Ik draai me om en pak snel iets uit mijn nachtkastje. Met mijn vibo zachtjes trillend in mijn hand beweeg ik rustig heen en weer. De trillingen zorgen voor een heerlijk gevoel door heel mijn lijf, en een zachtje kreun ontsnapt aan mijn lippen als die naar binnen glijdt. Ik sluit mijn ogen en geniet, terwijl ik bedenk wat voor dingen ik nu zou willen doen. Als snel piept mijn telefoon weer en wacht het volgende smsje.
-----------------------
Dat roze speeltje zag
er heerlijk uit... Ik
wil wel komen helpen
of heb je die zelf al
gepakt...? ;)
-----------------------
Dus toch. Hij heeft mijn filmpje gezien. Het is opgenomen en bij hem terecht gekomen. Ik begin kwaad te worden bij de gedachte dat iedereen heeft kunnen zien wat ik speciaal voor mijn ex heb gedaan. Toch vind ik de gedachte dat hij zichzelf verwend heeft kijkend naar mij erg spannend. Het feit dat ik zonder te helpen met mijn lijf en show andere jongens geil maak en zichzelf laat verwennen. Snel beginnen mijn vingers over het toetsenbord te bewegen als ik een nieuwe sms terug schrijf.
-----------------------
Ja die heb ik al gepakt
Kom maar helpen als
je durft... Of ben je
nog een keer aan het
kijken....
-----------------------
Bijna onmiddelijk krijg ik een berichtje terug.
-----------------------
Ja ik kijk nu nog een
keer *bloos* Wanneer mag
ik "komen"?
-----------------------
Bij het lezen van die sms kan ik me niet meer inhouden. Terwijl ik geniet van de zachte trillingen wordt ik op afstand bekeken en verwend een jongen zichzelf. Rustig in en uit bewegend en met mijn vingers wrijvend over mijn klitje voel ik het orgasme komen. In mijn hoofd zie ik hoe hij daar zit op bed, of achter zijn bureaustoel spelend met zichzelf, bewegend, masserend. Terwijl ik hier op mijn bed lig, genietend, kreunend en komend. Ik voel dat ik klaar kom. Schokkend schiet het gevoel door heel mijn lijf heen en vult me met een heerlijk gevoel. Trillend en nahijgend zak ik terug op het matras en kijk naar mijn telefoon. Ik besluit nog 1 sms terug te sturen.
-----------------------
Ik ben al zover maar
hou je niet meer in.
Als je durft spreek
ik je morgen wel
wanneer ja mag komen...
-----------------------

Vermoeid en nagenietend zet ik het geluid van mijn telefoon uit en draai me om. Ik hoop dat ik morgen ook het lef heb hem te spreken......

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ben gek op je hete fantasieën.
zie je al voor je hoe die jongen zich op jou aftrekt?
zo geil om jullie in gedachte bzig te zien....

Anoniem zei

Mooi....
Ik zou dat filmpje ook graag willen zien...Lol

KUZZZZZZZZZZZZZZZZ
Dana