vrijdag 19 september 2008

Glazenwassen...

Nagenietend stap ik onder de douche. De tinteling van het orgasme kriebelt nog door mijn lijf en de warme waterstralen versterken dit gevoel. Heerlijk zo een vrije dag! Vanmorgen heb ik lekker uitgeslapen en werd gewekt door zonnestralen die tussen de gordijnen door kwamen. Lekker dommelend en wakker wordend voelde ik de spanning in mijn lijf toenemen. Eindelijk weer eens een vrije dag! Op een zonnige vrije dag als deze geniet ik er extra van de dag te starten door mijzelf te verwennen. Zachtjes strelend verdwenen mijn handen onder de dekens langs de contouren van mijn lijf. Strelend en wrijvend zich richtend op alle lekkere plekjes. Heerlijk wekte ik zo de spanning in mijzelf op. Ik had alle tijd van de wereld en wilde die dan ook gebruiken. Langzaam en steeds uitstellend streelden mijn vingers over mijn lijf. Een hand ging zoekend naar mijn nachtkastje en haalde uit het laatje een speeltje. Door alle drukte had ik die te lang had ik die niet meer gebruikt, en ik voelde me in de perfecte mood ervoor. Heerlijk heb ik me zo klaar laten komen. Na een paar minuten te hebben gelegen had ik zin in een douche. Ik stapte het bed uit en opende de gordijnen. Ik voelde de warme zon door de ramen heen op mijn huid branden. Ik genoot van de riante achtertuin met vrij uitzicht.Onzichtbaar voor wie dan ook heb ik hier regelmatig naakt rond gelopen of de gordijnen open gelaten, heerlijk om een vrijstaand huis te hebben!

De warme straal wekt weer spanning in mij op en ook het gevoel dat dit niet de enige keer is dat ik klaar kom vandaag. Ik besluit hier zo lang mogelijk van te willen genieten. Mijn handen wassen rustig mijn lijf, en ik scheer de juiste plekjes weer heerlijk glad. Ik draai de douche uit en droog me af. De schurende kriebelende stof van de badhandboek maakt mijn tepels een beetje stijf, en ik kan het niet laten er even over heen te wrijven. De kriebels zijn niet weggegaan en mijn vingers dwalen even af richting mijn dijen. Staand voor de wastafel, naar mezelf kijkend in de spiegel zet ik mijn benen een stukje uit elkaar en steun met een hand op de wastafel. De ander streelt heerlijk langs mijn dijen en gaat langzaam op zoek naar mijn klitje. Zoekend en zachtjes strelend, om het gevoel in alle hevigheid op te wekken, maar zo lang mogelijk uit te stellen. Heerlijk maak ik mijzelf zo geiler, wetend dat ik de hele dag met dat gevoel rond blijf lopen.
Plotseling wordt ik uit mijn concentratie gehaald door een onbekend geluid. Even is het weg om dan weer terug te komen. Ik ben stil om te luisteren en besluit dan om even te gaan kijken. Ik loop vanuit de badkamer de slaapkamer binnen en kijk om me heen. In mijn ooghoek beweegt iets en als ik mij omdraai zie ik iemand voor de ramen staan. Verbaasd kijk ik terwijl de man mij ook geamuseerd aan blijf staren. Wat stom! De glazenwasser, natuurlijk! Ik was helemaal vergeten wanneer die kwam. Eens in de maand werd het geld opgehaald maar ik zag hem nooit omdat ik dan altijd het werk ben.
Ik volg zijn blik en zie hem weer kijken van mij naar het bed en weer terug. Op het bed ligt mijn speeltje nog en dan realiseer ik me weer dat ik volledig naakt voor hem sta. Ik draai me snel om en loop weer terug de badkamer in. Daar sta ik nadenkend te wachten. Ik merk dat zijn indringende blik en het idee dat ik zo bekeken ben de opwinding doet omslaan in geilheid. Mijn vingers vinden weer snel hun weg terug naar mijn klitje, en terwijl ik weet dat hij nog ergens om het huis bezig is bezorg ik mijzelf een heerlijk 2e orgasme voor die dag. Schokkend voel ik mijn lijf tintelen en geniet ik van het gevoel. Voor de spiegel sta ik even bij te komen en terug te denken aan hem en mijn fantasieen. Dan krijg ik een idee...

Twee weken later lig ik met een opgewonden gevoel in bed. De zon straalt weer door de ramen en het is een heerlijke dag. Gisteravond heb ik de tijd genomen om mijzelf heerlijk te badderen en te scheren. Ik werp een blik op de klok en stap mijn bed uit en loop naar de badkamer. In korte tijd ben ik opgemaakt en zijn mijn haren gedaan. Ik laat in de spiegel mijn blik langs mijn lijf glijden en ben tevreden met wat ik zie. Dan loop ik terug naar de slaapkamer en ga weer op bed liggen. Warm van de spanning en de zon glijden mijn handen weer langs mijn lichaam. Beide handen strelen langs mijn borsten en ik masseer zachtjes mijn tepels totdat ze zich stijf oprichten. Een hand glijd langs mijn buik naar beneden en streelt langs m'n dijen en glijd steeds verder naar binnen. Ik kreun zachtjes als mijn vingers langs mn klitje wrijven, terwijl ik voel dat ik al vochtig ben. Als laatste controle grijp ik naast me en voel ik mijn trouwe speeltje. Doelgericht beginnen mijn vingers nu langs mijn klitje te wrijven. Ondertussen knijp ik zachtjes om de beurt in mijn tepels. Ik moet me beheersen om niet direct door te gaan en te komen. Na een tijdje zo gelegen te hebben hoor ik eindelijk waar ik op gewacht heb. Boven het raamkozijn verschijnt de bovenkant van een ladder. Na wat schrapende geluiden over stenen heen hoor ik het regelmatige gebonk van de stappen op de ladder.
Ik pak mijn speeltje weer en druk hem rustig naar binnen. Ik voel hoe ik milimeter voor milimeter gevuld wordt. Mijn vrije hand trekt aan mijn tepels en in de spiegel aan het voeteneind kan ik het raam in de gate houden. Ik zie een paar haren boven de rand verschijnen die steeds verder omhoog komen. Ik wacht totdat zijn hele gezicht voor het raam komt en concludeer dat het gelukkig dezelfde is als twee weken geleden. Zodra ik zijn verschrikte blik zie sluit ik mijn ogen en geniet van het gevoel. Mijn handen strelen en kneden mijn borsten terwijl ik rustig mijn vibo in en uit blijf bewegen. Zachtjes trillend laat ik hem weer helemaal uit mij glijden om hem dan weer zachtjes naar binnen te drukkken.
Door mijn wimpers heen kan ik via de spiegel zien hoe hij nog steeds bovenaan de ladder naar binnen staat te kijken. Hij staat onbewegelijk stil met zijn ogen op mijn lijf gefixeerd. Ik voel hoe zijn blik mij geiler maakt. Zo dichtbij en tegelijkertijd voor hem ook zo onbereikbaar lig ik daar. Naakt, volledig zichtbaar en met gespreide benen mijzelf te verwennen. Ik laat één been zakken terwijl het andere opgetrokken is en draai zo mijn bekken iets naar hem toe. Mijn hand beweegt rustig de vibo in en uit terwijl mijn vingers over mijn klitje wrijven. Het idee dat die jonge knul vol geilheid naar mij staat te gluren zet me in brand. Sneller en dieper begin ik mijzelf te verwennen. Mijn rug holt zich automatisch en ik duw mijn volle borsten hoger in de lucht. Via de spiegel gluur ik weer en zie ik hoe één hand wat onrustig iets met zijn broek doet. Zonder dat hij ook maar enig idee heeft dat ik me bewust ben van zijn aanwezigheid vinger ik mezelf open en bloot. Even speel ik met de gedachte om op mijn knieen te gaan zitten, maar dat is te overduidelijk. Hij ziet hoe ik het trillende kopje van het speeltje rustig langs mijn klitje laat wrijven om daarna weer naar binnen te glijden en rustig in lange diepe bewegingen in en uit te glijden.
Zijn hand masseert inmiddels de bobbel in zijn broek en nog steeds heeft hij nog geen blik van mij gekregen. De gedachte aan die jongen die zijn harde pik masseert op de ladder maakt me geiler dan ooit. Ik voel het orgasme komen en mijn rug holt zich verder. Mijn kreunen vullen nu de kamer en het geluid weerkaatst tegen de muur. Ik knijp mijn ogen dicht maar niet voordat ik nog een keer via de spiegel gegluurt heb en er zeker van ben dat hij er nog staat. Ik laat me volledig gaan en mijn vingers flitsen op topsnelheid langs mn klitje. Mijn speeltje vult me diep en goed met een trillend gevoel. Alle spanning verzamelt zich tussen mijn dijen en komt dan in een grote explosie los. Ik voel mijn kutje nog natter worden en door de bewegingen de wordt de vibo bijna naar buiten gedrukt. Mijn vingers masseren stevig over mijn klitje en mijn gekreun valt weg. Met een holle rug en open mond voel ik het orgamse door mijn lijf heen denderen. Iedere vezel tintelt met de gedachte aan die harde pik buiten mijn raam.

De spanning zakt weg en ik val terug op het bed. Buiten hoor ik het inmiddels bekende gestommel en als ik mijn ogen open zie ik dat het weer leeg is voor de ramen. Ik verzamel mijn krachten en sta op uit bed en loop langzaam richting de douche, terwijl het geile gevoel nog niet helemaal gezakt is...

7 opmerkingen:

Anoniem zei

alsof ik degeen was die jou stond te begluren...
zo levendig kun jij schrijven...

Anoniem zei

Ik heb het nu wel tig keer gelezen R.
Ik heb ook een glazenwasser...
En ik loop met het idee van....

Help!!
Ik wil het zoals in jouw verhaal.
Ben bang dat fantasie en werkelijkheid door elkaar gaan lopen...
Maar het is zo'n bloedstollend geil idee....

R. zei

Dana,

Ik had al een vermoeden dat dit verhaal je wel zou aanspreken... ;) Laat je het wel weten als je er iets mee doet.

Ik hoop dat het je genoeg plezier heeft gegeven en wie weet wel gaat geven...?

R.

Anoniem zei

GEIL.

X ;-)

naughty neesa zei

JEzus en ik ben al zo geil...wat een heeeeeeeeeeerlijk verhaal, ik kan het me helemaal inbeelden gewoon, zie het gewoon voor me...een scene uit een mooie erotische film...

kusssssssssssss

Anoniem zei

jeetje, ik zie het voor mijn ogen gebeuren....schitterend zoals je schrijft!
stimuleert een kus je? kus je.
leo (baksteen2312@gmail.com)

Anoniem zei

Hi..Ik heb ook een suggestie voor je die het beste professioneel
glazenwassen dienst in Nederland te bieden.