vrijdag 12 september 2008

Gezien; bekeken worden

Een tijdje geleden heb ik een blog geplaatst over een filmpje dat ik had gezien. Ook nu ben ik weer een filmpje tegen gekomen dat ik graag met jullie wil delen.
Voor mij is dit een perfect voorbeeld van mensen die gewoon willen genieten van de tijd die ze hebben. De dame in dit filmpje geniet volop van de jongen waarmee ze het doet, terwijl je zeker weet dat het haar opwindt dat er 25 mensen staan toe te kijken. Ze geniet er echt van en het ziet er heerlijk uit. Vooral deel 4 wordt interessant. Helaas is er daarna geen vervolg meer.

Wat een heerlijk idee dat mensen die geil zijn daar van genieten en dat ook overal willen doen. Natuurlijk wil je niet heel je leven overal sexende stelletjes tegenkomen, maar in fantasie is het toch een spannend idee als mensen er minder moeilijk over deden. Net als tijdens het feestje van dit filmpje.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

2 opmerkingen:

naughty neesa zei

HEeyy,

Vind het lichtelijk vermoeiend eerlijk gezegd...Deel 1 is nog boeiend omdat je het net te zien krijgt, daarna is het een beetje allemaal hetzelfde, deel 4 is weer ff lekker omdat die andere griet erbij komt...maar die gozer !!!
Die kan urenlang doorwippen zonder klaar te komen, vind het toch wel erg lekker als je zo'n vent uiteindelijk lekker ziet spuiten....duurt echt te lang..

Anoniem zei

wel lekker geil gewip.
maar is idd wel lekkerder als het ventje een keer klaarkomt, wat neesa zegt...

maar houd je vooral niet in bij het zoeken van dit soort filmpjes, mjammiejammie....