maandag 25 augustus 2008

Verrassing...

Het was weer zo een avond. Surfend langs mijn favoriete sites en blogs nam de spanning verder toe. De enorme hoeveelheid meiden en stelletjes die terug te vinden zijn op allerlei websites zorgen voor een heerlijke opwinding. Na de spannende verhalen van mijn favoriete dames is het tijd voor wat visualisatie. Prive foto's en filmpjes die per ongeluk of expres op internet terecht zijn gekomen zorgen voor uren plezier. De beelden van de meest spannende amateur avonturen vullen het beeldscherm.Hoeveel van die meiden vinden het een spannend idee dat wereldwijd mannen kunnen genieten van hun lijf en bezigheden, dat ze bekeken worden. De foto's van mooie meiden na een dolle avond stappen, genietend met hun partner maken me langzaam aan steeds heter. Heerlijke borsten, mooie billen en spannende standjes maken me harder en geiler.

Op een van mijn foto's en filmjes blogs bekijk ik de laatste updates. Na wat filmpjes van leuke stelletjes kom ik bij een webcam filmpje terecht. volgens de omschrijving is het een opname van een leuke meid die een filmpje voor haar vriendje heeft gemaakt die op vakantie was. De screenshots zien er goed uit en ik start de download. Ondertussen volgen vele foto's elkaar af en zorgen voor voldoende inspiratie voor nieuwe verhalen. Na een uurtje besluit ik dat het genoeg is en lees ik de laatste reacties op mijn blog. Dan sluit ik wat dingen af en zie ik weer het filmpje op mijn bureaublad staan dat ik net had gedownload. Ik klik het aan en zie dat het ongeveer 20 minuten duurt. Ik besluit dat ik dat er nog wel voor over heb, maar besluit het op bed te kijken met de laptop. Snel ruim ik op en maak ik me klaar om naar bed te gaan. Na wat kliks gaat het filmpje verder en zie ik een leuke meid in sexy lingerie die zichzelf streelt. Haar lijf is in beeld vanaf haar hals tot aan haar bovenbenen. Haar handen strelen de bolling van haar volle borsten, haar glade buik en over haar sexy string. Zachtjes hoor je haar fluisteren dat ze "hem" mist. Mijzelf zachtjes strelend bedenk ik dat die jongen wel een leuke meid heeft en grijns dat ik hier nu naar kan kijken. Al snel springt haar bh open en zijn haar heerlijke borsten te zien. Met twee handen streelt ze ze, wrijft over haar tepels en knijpt erin. Het is spannend zo mee te kunnen gluren bij een meisje dat van zichzelf geniet. Ze leunt wat voorover zodat haar borsten het beeld vullen en schudt ze heen en weer. Langzaam strelend en masserend laat ze zichzelf heerlijk zien. Ze leunt weer achterover en trekt één been op. Haar handen strelen langs haar buik en een van de twee glijdt over haar string. Ze fluistert dat dit zijn handen hadden kunnen zijn en verdwijnt in haar string. De beweging van haar hand is duidelijk te zien en ze kreunt zachtjes. Haar vingers glijden over haar kutje en ze spreidt haar benen iets verder. Dan staat ze op en draait ze zich om. Haar string glijdt van haar heupen en ze draait haar heerlijke billen rond. Sensueel bewegend zet ze uiteindelijk één been op de stoel en verwent zichzelf weer met haar vingers. Haar opwinding is duidelijk te zijn en soepel glijdt ze bij zichzelf naar binnen. Ze draait zich na een tijdje weer terug en zakt op haar stoel neer. Met een opgetrokken been gunt ze ons een heerlijk uitzicht op haar lekkerste plekje en ze kreunt iets harder. Zachtjes verteld ze hoe haar vriend de plek in zou moeten nemen van het speeltje dat ze in haar handen neemt. Zachtjes trillend begint ze zichzelf te verwennen en grijpen haar handen haar borsten vast. Haar gekreun vult mijn kamer en ik kan het niet laten mijzelf te verwennen. Dit heerlijke meisje dat zichzelf zo heerlijk laat zien maakt me geil. Dan zie ik haar voorover leunen en vertelt ze dat ze zichzelf zal laten komen. Het beeld beweegt wat en glijdt omhoog. Haar borsten vullen het scherm en dan zakt ze weer terug in de stoel. Je hoort haar kreunen en ziet haar arm bewegen en ik voel mijn hoogtepunt naderen. Dan begint ze te kreunen dat ze komt en beweeg ik mijn hand mee op het ritme van haar kreunen. Ik beheers me om nog niet te komen en kijk gefascineerd naar het scherm. Vlak voor ze komt schuift ze de stoel een stukje naar achter en is ze volledig in beeld. Een heftig gevoel schiet door mijn lijf als ik haar herken. Dit meisje dat ik al jarenlang ken nu naakt vol in beeld terwijl ze bijna klaarkomt. Zij die mij in mijn fantasie al eens eerder een "handje geholpen" heeft. Het filmpje speelt ondertussen onverbiddelijk door.

Ze kreunt dat ze komt en haar blik verkrampt. Een hand beweegt haar speeltje soepel in en uit, de ander wrijft snel over haar klitje heen. Ze trilt en ook ik kan me niet meer beheersen. Heerlijk "samen" genieten we van ons orgasme. Ik zak achterover terug in mijn stoel en zie hoe ze haar vriendje gedag zegt, een kusje in het beeld geeft en afsluit. Even niet wetend wat ik moet doen staar ik voor me uit. Ik heb wel eens over haar gefantaseerd, en het is een prachtige meid. Dan bedenk ik me dat ze weer vrijgezel is en dit filmpje dus al even oud is. Hoe bizar is het dat je op deze manier een bekende van je terug vind op internet?!

Ik pak mijn telefoon en schrijf een sms. "Dag lekkerding, je hebt me zojuist heerlijk laten genieten... Dank je.". Met een bonzend hard druk ik op de verzendknop.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

danaflow@live.nl

Dat is mijn mail adres R.
Je maakt me stik nieuwsgierig.....

(dit ivm je experiment..)

X

Anoniem zei

Nog wat, mevrouw R.

Ik voel me bijzonder vereerd dat u een link naar mijn site hebt gemaakt. En aangezien u aangeeft verhalen op verzoek te schrijven: mag ik mij daarvoor aanmelden? >> wellicht geeft mijn autobio (op mijn site) daartoe inspiratie. Maar het is wel een heel lang verhaal hoor! Kan me erg goed voorstellen dat het te lang is. Afijn, mevrouw R., hoop iets van je te horen: barttbiker@yahoo,com

naughty neesa zei

Wat een heerlijk weblog is dit toch, blij dat je er bent...
Mooi geschreven, maar dat kunnen we wel aan jou overlaten...

kusssssssssssssssss