woensdag 27 augustus 2008

Jouw show. Anoniem.

Ook dit keer wordt mijn blog gevuld met een verhaal dat ik eigenlijk voor een ander geschreven heb, namelijk voor Dana. Veel van mijn bezoekers kennen haar blog en zijn daarover erg enthousiast. We hadden contact en ik beloofde een verhaal te schrijven.
Voor mij is dit een wat expirimentele vorm, en voor sommigen wellicht niet expliciet genoeg. Maar dankzij de verpletterende reactie van Dana, besluit ik het toch te plaatsen.

-------------------------------------------

Een schim in de schemer.- Bewegend, geprojecteerd door het tegenlicht; onbewust van glurende ogen. Iedere dag dezelfde tijd, hetzelfde ritueel. Maar dit keer anders.

Losse haren, ronde borsten en vrouwelijke vormen. Deuren openen en sluiten zich. Stiekem genot van het erotisch schouwspel. Meters afstand, niets meer dan een schim en toch haarfijn afgetekend tegen het gesloten gordijn. Handen die door haren heen wrijven, langs het lijf; de vrouwelijke vorm accenturerend. Duidelijk zichtbaar nu, haar handen twee borsten omsluitend, masserend wrijvend. Zichtbaar strelend, zelfs van deze afstand, doeltreffend over haar lijf. Bloed daalt en veroorzaakt een zwelling. Kloppend verlangen gestild door een hand. Rustig, masserend, en in strakke cadans. De hand die sneller beweegt, bijna dwangmatig en geobsedeerd. Een zware ademhaling, pupillen groot om niets te hoeven missen.

Haar ene been die zich optrekt; handen steun zoekend aan de wand. Haarscherp zichzelf strelend en aanrakend. Haren worden in haar nek gegooid,een hand verdwijnt in de schaduw tussen haar dijen. En profiel een mond die zich opent; verlangen wordt bevredigd, pulserend, voldaan maar leeg. Haar nek die onstpant. De kleding sluit zich om haar lichaam. Het licht gaat uit; alsof er niets is geweest.

Bonkend hart, spanning, opwinding en macht. Haar spel en optreden, haar show. Gesloten gordijnen, maar met het licht perfect geschikt voor haar doel. Genot te nemen; genot te schenken. Is hij er?Handen verlangen naar haar lijf, voelen de spanning en strak gespannen borsten. Kriebels vanuit haar tepels; goed draaien nu. Zorg voor maximaal zicht. Kijkt hij?

Overdreven bewegingen, laat je verleiden door je eigen handen. Warm en vochtig, klaar voor dit moment. Wachtend op de climax. De stoel geschikt voor haar doel steunend, strelend en hijgend. Handen langs je lijf, je borsten; tussen je dijen. De gedachte aan hem. Jouw stille gluurder. Dagen lang nu al, ieder dag hetzelfde ritueel. Maar dit keer anders.Uitdaging, sensuele beweging. Streling langs je lijf, schim achter het gordijn. Abstract maar expliciet zichtbaar voor die, die zich weten te richten op de juiste plek. Spiedende ogen, een hand die gezwollen opwinding streelt. Maak het klaar. Gun jezelf en hem het genot van het kijken. Heftig trillend en schokkend komt het. Je nek spant, haren gooi je naar achter. De laatste bewegingen tussen je dijen brengt genot en ontlading.

Jouw show. Anoniem.
Tijd en plaats wél bekend.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wow, r.!
stel me zo voor dat ik die stille gluurder ben...

he intussen ook wat andere logjes van je doorgelezen. jij kan erg mooi en opwindend schrijven.

heb zelf op m'n sexlog ook een verhaaltje staan. alleen doe ik dat niet zo vak en niet zo goed als
jij.

ik ga je maar ff linken want zo'n opwindende site als die van jou wil ik wel vaker bezoeken....

Anoniem zei

ik heb het gerucht gehoord dat vrouwen ook borst haar heben klopt dat eigenlijk?