donderdag 14 augustus 2008

Speel de hoofdrol!

In mijn eerste blog schreef ik er al over, en het is iets dat mij blijft fascineren. Om ons heen zijn vele mensen die misschien net zulke ongedeugende gedachten hebben als degene die dit leest of schrijft. Het internet staat vol met weblogs, websites, filmpjes en verhalen met betrekking tot sex. Veel daarvan zijn anoniem, zoals ook dit blog.
Hoe spannend is het idee dat de mensen die je ontmoet verantwoordelijk kunnen zijn voor de verhalen die je leest of voor de filmpjes die je kijkt. Misschien blijkt dat die ene leuke collega wel verhalen te schrijven die je al een tijd lang met veel plezier leest. Of ontmoet ik straks tijdens mijn zakelijke afspraak de vrouw van wie ik de spannende avonturen op haar blog gelezen heb. En ook al zou dat gebeuren, gaan we onwetend weer uit elkaar.

Andersom werkt het ook. Hoeveel mensen weten niet dat ze verantwoordelijk zijn voor opwinding bij de ander. Er zijn voldoende meiden die voor inspiratie gezorgt hebben bij het schrijven van mijn verhalen. Zonder dat ze zich daarvan bewust zijn hebben ze mij opgewonden en in sommige gevallen voor een orgasme gezorgd. Dames en heren geniet van die kracht die je hebt! Als een man je bewonderend aankijkt, je een compliment geeft of op straat nakijkt heb je vaak meer invloed dan je denkt. 's Avonds kan het goed zijn dat hij terugdenkend aan dat moment zichzelf verwend, of zijn fantasieen beschrijft.
Denk je toch eens in dat er misschien zelfs avonden zijn dat er vier mannen, zonder het van elkaar te weten en zonder dat jij het weet zichzelf klaarmaken met de gedachten aan jou... En ook mannen kunnen dit veroorzaken op de juiste manier bij een vrouw. Het idee dat je onbewust de hoofdrol kan spelen in iemand zijn genot zonder er daadwerkelijk bij aanwezig te zijn.

Ik denk al een tijdje na over een volgend verhaal dat hiermee samenhangt. Ik hoop dat het jullie veel plezier beleefd als ik het publiceer.

ps--> ik heb gezien dat er redelijk wat bezoekers op dit blog komen. Het zou leuk zijn als jullie een reactie achter willen laten! Dan weet ik wat jullie van mijn blog vinden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi R.
Bedankt voor je bezoekje op mijn site.
Die van jou leest ook heerlijk weg...mmmhhhh
Herken er (nu) al veel in terug.

Zal je ook zeker ff linken.

Kus!...als dat mag natuurlijk.

naughty neesa zei

Zag je reactie bij daan, mooi weblog heb je, ga je linken if you don't mind..

kusssssss