donderdag 7 augustus 2008

Middag(voor)spel

De hele dag heb je al zo een kriebelend gevoel. Nadat je alleen wakker werd in bed kon je het niet nalaten je onder de douche even heerlijk aan te raken. Net iets langer dan normaal glijden je handen over je borsten en tussen je dijen, maar je dwingt jezelf onder de douche vandaan te komen. De kast biedt veel keuze en je trekt een donkere stretchbroek aan met een mooi topje erop. Je mascara en make-up krijgen net iets meer aandacht dan normaal op een door-de-weekse ochtend en je haast je naar de auto.Met de opkomende zon en de radio aan is de dagelijkse file een stuk aangenamer. Onderweg merk je dat er vanuit verschillende auto’s bewonderende blikken komen, en sommige mannen proberen gelijk op te rijden. Zo snel als het verdwenen was is het kriebelende gevoel van onder de douche weer helemaal terug, en met een sensuele glimlach parkeer je de auto op kantoor. Al bij het opstarten openen van je mailbox verschijnt een venstertje wat vertelt dat je een mailtje van mij hebt ontvangen. Snel open je het en leest m’n berichtje. Gewoon een gebruikelijk mailtje op de ochtend, maar met een afsluiter dat je er ’s ochtends vroeg onweerstaanbaar uitzag in bed. Binnen een paar minuten verschijnt er een mailtje in mijn mailbox. Je schrijft dat ik het op je uitgestraald moet hebben want sinds je wakker bent heb je al een “onrustig” gevoel. Je bericht zegt mij genoeg en ik probeer voorzichtig te achterhalen wat je aanhebt. Je mail verteld me dat je een strakke broek, dat ene mooie topje met mooie inkijk en iets zwarts eronder aanhebt. “De rest moet je zelf maar ontdekken”.De toon is gezet en ik waag er nog één mailtje aan waarin ik snel omschrijf hoe ik dat wil ontdekken. Dan door de drukte van de dag wordt ons mailverkeer onderbroken.Je houdt het aangewakkerde gevoel de hele ochtend bij je en kan het niet nalaten wat te flirten met een van je collega´s. Je geniet volop van het spel en het gevoel dat het veroorzaakt. Gelukkig ben je 's middags vrij en haast je je naar huis. Thuis aangekomen plof je neer op de bank, draait de luxaflex dicht en zet de tv aan. Je zapt wat rond en speelt wat met je telefoon, nadenkend over een smsje naar mij. Je laat me weten dat je helemaal alleen thuis bent en heerlijk onderuitgezakt op de bank zit. Je handen glijden langzaam... En daar hield het op. Ik ontvang je sms en reageer dat je daar vooral niet mee moet stoppen. Je glimlacht en voelt de kriebels in je onderbuik. Je pakt de latop en opent hem. Snel log je in op je mailbox en zoekt een oud mailtje van mij uit. Na een paar regels spring je op en ren je naar boven direct door naar de slaapkamer. Daar aangekomen rommel je wat in een la en gewapend met je speeltje loop je weer richting de trap. Voor de computerkamerdeur blijf je even staan maar je holt toch maar door naar beneden. Je zakt weer lekker onderuit en legt je speeltje binnen handbereik. Met TMF op de achtergrond en één been gesteund op de salontafel begin je te lezen. Je ademhaling verzwaard wat en je hand glijdt ongemerkt over je topje en je vingertoppen glijden langs het blote stukje in de overgang van je hals naar je borsten. Je leest de regels en voelt de kriebels sterker worden. Het onbevredigde gevoel van die ochtend komt in alle hevigheid terug en kan niet genegeerd worden. Een van je handen glijdt om je borst heen en je knijpt er zachtjes in. Genietend streel en wrijf je wat over en smst mij met je vrije hand."Ik ben maar vast begonnen en heb mijn hand vol. Wat een heerlijke (mail) verhalen schrijf je toch... ;)"
Mijn hart slaat even over als ik het schermpje van mijn telefoon op zie lichten. Ik open de sms en grijns. Ik reageer direct terug. "Hmm, denk mij er nu maar bij. Alleen je handen of heb je stiekem iets meer...?"Al verder lezend neemt de spanning toe en wrijf je nu met een hand over de stof van je broek heen. Strelend langs je dijen en af en toe wrijvend over de bolling van je heuvel lees je gretig verder. Mijn schermpje licht weer op en ik lees "Ik heb alles bij de hand..."Ik voel een golf van opwinding door mijn lijf heen gaan en sta voorzichtig op. Het idee dat jij zo dicht bij mij bent en dit stuurt. Door omstandigheden besloot ik halverwege de ochtend thuis te werken en je te verrassen als je ´s middags thuis zou komen. Even was ik bang dat je de computerkamer binnen zou komen maar gelukkig ging je naar beneden en natuurlijk wist ik al wat je boven gepakt had.
Ik open de deur en loop de slaapkamer in waar ik gordijnen sluit. Ik kleed me uit hou alleen een boxer aan. Met mijn telefoon in de hand - geluid uit - sluip ik de trap af en blijf halverwege staan. Via het raampje boven de deur kan ik precies de kamer in kijken. Ik zie hoe je op de bank zit, je topje uitgetrokken naast je en je broek los.Met één been op het tafeltje en de ander wijd zie ik hoe je hand een stukje je broek in is gegleden en zachtjes beweegt. Je andere hand speelt met je borsten en wrijft door de stof van je bh heen over je tepels. Ik moet me beheersen niet binnen te stormen en het over te nemen. Je hand beweegt rustig maar doeltreffend heen en weer en je ogen vliegen over de regels. Ik vraag me af welk verhaal je aan het lezen bent. In gedachten voel ik bijna wat je nu tegen je vingers aan voelt en ik besluit je te smsen. “Genoeg voldoening of heb je al hulp nodig…?”Ik wacht af en zie hoe je je telefoon oppakt. Je hand laat je borst even met rust en je duim schiet over de toetsen. Met de andere hand blijf je in een rustig tempo rondjes wrijven. Dan leg je je telefoon weg en staat op om je broek uit te trekken om dan weer te gaan zitten. Ik zie net de sms binnen komen en lees "Plastic fantastic ;) hulp? Echt is wel lekkerder…" Ik kijk snel door het raampje en zie hoe je handen je vibrator vastpakken en zachtjes over je string heen wrijft. Zachtjes trillend streelt hij langs je lekkerste plekje en ik zie hoe je je ogen sluit. Met één hand om je borsten en de ander jezelf verwenend. Je trekt je string iets opzij en ik zie hoe je hem zachtjes naar binnen laat glijden. Rustig beweeg je heen en weer terwijl je met je borsten speelt.Mijn paal is keihard en ik kan het niet nalaten hem even aan te raken. Dit schouwspel is een van de meest spannende die ik heb mogen zien…Ik stap van de laatste treden af en open zo zachtjes mogelijk de deur. Doordat je ogen gesloten zijn heb je niks door en sta ik in de kamer. Het zachte getril en je inmiddels zware ademhaling maken dat je me nog niet hebt gehoord. Ik loop in een paar stappen naar je toe en dan kijk plotseling recht in je ogen. Je schrikt eerst maar geniet van de aanblik van mijn opwinding strak in mijn boxer. Je vraagt hoe lang ik er al sta en als ik antwoord al een kwartier zie ik je breed glimlachen en gaat rustig door. Je vraagt of het me beviel wat je zag. Als reactie wijs ik naar de strakgespannen boxer en leun voorover om je te zoenen. Ik fluister zachtjes hoe geil het is om naar je te mogen kijken. Je draait je hoofd weg vlak voordat ik je kan zoenen en zegt dat ik mn boxer uit moet trekken en gaan zitten op de salontafel.Zonder iets te zeggen weet ik wat je wil. Je laat je weer achterover in de bank zakken en zet je benen aan weerszijden naast me op de tafel. Ik heb perfect uitzicht op je heerlijke lijf en zie hoe je je borsten in je hand neemt. De andere hand houdt je vibrator vast en je sluit je ogen. Vlak voor mijn gezicht ga en ik zit op de eerste rij.Ik zie hoe hij soepel en nat bij je binnendringt en hoe je hem los in en uit beweegt.
Je tepels staan stijf vooruit en je speelt er om en om mee met je vingers. Ik kijk toe en kan het niet nalaten mezelf aan te raken maar met een voet duw je mn hand weg. Alleen kijken jij zeg je met een strenge blik en gaat weer verder. Ik zie hoe je doelgericht de spanning op begint te voeren en jezelf richting een orgasme brengt. Ik zie dat je er bijna bent en je kijkt me strak aan. Ik moet me met alle kracht tegenhouden om mezelf niet aan te raken.
Je rug holt zich en je merkt hoe het je opgeilt bekeken te worden. Alle bewegingen die je maakt zijn iets uitgebreider, iets meer overdreven. De expressie in je gezicht is sterk en je geniet van het gevoel van je eigen lijf in je handen en de heerlijke trillende onophoudelijke stimulans van je klitje. Het idee dat je door jezelf alleen te laten bekijken die paal rechtop hebt gekregen geeft je een extra reden alles goed te laten zien. Je voert het tempo verder op en met je vibrator in je en je andere hand op je klitje laat je jezelf klaarkomen. Tot vlak voor het moment kijk je me strak aan en probeert met je blik te lezen wat ik voel. Je ziet mijn grote ogen en geile blik gefocust op je borsten die meedeinen op je ademhaling, je handen die jezelf sneller en sneller naar het eind brengen. Dan voel je het opkomen uit je tenen en je vingers. Het gevoel vult heel je lijf, trekt door je lijf heen en je spant alles aan. De bewegingen gaan in een perfect ritme soepel door. In en uitglijdend, wrijvend, strelend en trillend dendert het orgasme door je lijf heen. Een paar seconden lijkt de wereld niet groter dan jou handen en je klitje om dan slap en totaal ontspannen weer terug te zakken in de bank.
Je opent je ogen en ziet mijn hongerige blik. “Genoeg voorspel” zeg je tegen me met een brede grijns.

1 opmerking:

Sonja zei

In één woord PRACHTIG!

-Sonja