zondag 24 augustus 2008

College

Onderstaand verhaal is voor een groot deel echt gebeurd. Zijzelf heeft haar goedkeuring voor dit verhaal gegeven. Denk je eens in hoe spannend het is dat zo een heerlijke meid zichzelf niet kan beheersen... Hoe dan ook lees zelf maar ;)

Ik kom aangehold op het station en zie nog net de trein wegrijden. Al het gehaast vanmorgen heeft niks geholpen doordat de bus te laat kwam. Geirriteerd plof ik neer op een bankje terwijl ik bedenk dat ik een kwartier moet wachten. Bij dat college kom ik dus nooit meer op tijd.De zon komt achter wat wolken vandaan en maakt het wachten iets aangenamer. De warme stralen op mijn huid zorgen ervoor dat ik iets vrolijker wordt en rustig om me heen kijk. Langzaam wordt het weer voller op het station en er lopen allerlei mensen langs me over het perron. Ik kijk naar een paar leuke jongens die voorbij lopen en één ervan houdt zn blik ook op mij gericht. Ik zie dat zijn ogen mij van top tot teen opnemen en hij lacht verlegen als ik hem recht in zijn ogen aankijk. Ik glimlach en bedenk dat ik aan aandacht niet te klagen heb. Een leuke vent, type zakenman, van begin 30 loopt me voorbij met zijn tas en kijkt mij stiekem vanuit zijn ooghoek aan. Ik zie zijn blik en glimlach van binnen, ik besluit te proberen bij hem in de coupe te komen. Enkele minuten later komt de trein aangereden en stappen de mensen gedachtenloos in en uit. Ik kies een plek uit waar vier stoelen zijn en plof neer. Niet veel later komt de man voor me zitten en lacht even vriendelijk naar me. Als de trein begint te rijden zet ik mijn tas naast me op de bank, mijn jas eroverheen en doe de dopjes van m'n ipod in mn oren. Wegdromend op de muziek zie ik hoe de man tegenover me naar mijn benen kijkt die onder mijn rok vandaan komen en in mijn laarzen weer verdwijnen. Ik moet een glimlach onderdrukken en kijk hem ineens recht in de ogen. Hij schrikt en gaat snel weer verder in zijn krant maar blijft de rest van de tijd vanuit zijn ooghoeken gluren. De trein komt aan en ik stap op. Ik loop voor hem uit door het gangpad en voel zijn ogen op mijn billen branden. Lopend over het perron werp ik één laatste blik over mijn schouder en zie hem naar me kijken. Ik lach hem toe en bedenk me dat hij misschien nog wel aan me denkt vanavond....

Ik loop snel naar de metro en merk dat het geluid van mijn hakjes er voor zorgt dat een aantal jongens en mannen even rondkijken totdat ze mij gevonden hebben. Ik loop snel door, niet lettend op de mensen op mij heen en haal net op tijd de metro. De deuren schuiven achter mij dicht en hij zet zich in beweging. De laatste minuten glijden voorbij en eindelijk ben ik op mijn eindpunt. Ik stap uit en loop naar de universiteit. Daar aangekomen duurt het even voordat ik de juiste collegezaal gevonden heb. Ik kijk nog even snel op mijn horloge en zie dat ik een kwartier te laat ben. Dat moet nog kunnen, ik klop en stap binnen.Ik stap in het schemerdonker en vraag of ik kan gaan zitten. De docent kijkt even op van zijn presentatie, wijst met zijn hand naar de lege rijen en ik schuif in de achterste rij. Ik ga zitten op een klapstoel, trek mn jas uit en pak wat spullen en kijk de zaal rond. Her en der zitten een paar studiegenoten, maar in totaal zijn het er niet veel meer dan vijftien. Ik zit alleen op mijn rij en het tafeltje ligt vol met mn spullen. De docent houdt een langdradig college, en de slides volgen elkaar op. Zijn monotome stem en het gedempte licht voor de presentatie zorgen ervoor dat mijn gedachten afdwalen. Verveeld kijk ik wat rond en denk ik terug aan de treinreis en de mensen die ik tegenkwam. Als vanzelf denk ik ook weer terug aan die avond eerder deze week. Na weken van spanning was het eindelijk gebeurd; heerlijk hebben we van elkaar genoten. Al enige tijd draaiden we om elkaar heen. Hij had al wat langer laten merken dat hij me leuk vond, maar ik vond het spannend nog even wat afstand te bewaren. Uiteindelijk was het zover gekomen en waren we na een avond stappen heerlijk zoenend en voelend bij hem op de bank beland. De weken daarna was de spanning verder opgebouwd tot de ontlading waarin we het eindelijk hebben gedaan.
Afgelopen week heb ik hem eindelijk weer even gezien. Door drukke agenda's was het er niet echt van gekomen, en toch had ik weer behoefte even heerlijk te genieten. Zodra er tijd was ben ik naar hem toe gegaan en hebben we heerlijke sex met elkaar gehad. Zijn tong en handen hebben mij heerlijk verwend en uitgedaagd. Plosteling schrik ik op uit mijn gedachten als er wat op de grond valt in de zaal. Toch gaat de docent onverstoorbaar verder en merk ik dat de herinnering mij opgewonden heeft. Zachtjes glijdt mijn hand langs mn borsten naar mn onderbuik en kriebelt zachtjes over de gladde huid heen. Dankzij de rijen met tafeltjes erboven kun je van voren niet zien wat er gebeurt. De gedachten aan zijn heerlijke tong, kussend en likkend over mijn lijf zorgen ervoor dat mijn hand als vanzelf verder glijdt en onder mn rok verdwijnt. Mijn vingertoppen wrijven over de stof van mijn boxershort en wrijf langzaam over mijn klitje heen. Ik denk eraan terug hoe hij mijn dijen uit elkaar drukte en zachtjes kussend naar dat lekkere plekje ging. Zijn warme tong, en vingers die nog over mijn bovenlijf heen streelden... De gedachten winden mij verder op en ik voer de druk wat op. Door de stof van mijn boxer heen voel ik mijn lipjes die een beetje opzwellen en mijn klitje dat duidelijk voelbaar is. Het feit dat ik in de collegezaal zit maakt het extra spannend. In gedachten voel ik zijn warme tong weer heerlijk zoekend en likkend en ik waag het erop mijn vingers ook mijn boxer in te laten glijden. Zachtjes wrijvend over mijn gladde kale heuveltje glij ik omlaag totdat mijn vingertoppen mijn klitje raken. Een schok gaat door me heen en een zachte kreun ontsnapt aan mijn lippen. Geschrokken stop ik, afwachtend of ik teveel geluid heb gemaakt. Niemand kijkt om en voorzichtig ga ik verder. Hij draaide zich om en mij verwennend met zijn tong, ging ik op zoek met mijn handen en mond naar zijn lekkere plekjes. Heerlijk likkend en zuigend verwenden wij elkaar. Ik voel dat ik niet meer kan stoppen en glij even tussen mijn lipjes door. De opwinding is duidelijk te voelen en ik ben blij dat het licht gedempt is. Het idee hier in een zaal met studiegenoten en een docent mijzelf te verwennen maakt me alleen maar heter. Ik voer de druk op en denk hoe hij me omdraaide en op zijn armen steunend diep naar binnen gleed. Hieraan denkend en mijzelf zachtjes vingerend ontsnapt er weer een kreun aan mijn lippen en kijkt een jongen die schuin voor me zit plotseling om. Ik kijk hem met een uitdagende en lichtelijk arrogante blik aan terwijl ik met mijn vingers rustig door ga. Kennelijk zegt mijn blik voldoende en draait hij zich weer om naar voren. Ik ben gewaarschuwd en moet me dus inhouden, zeker als ik dit af wil maken. Even denk ik erover te stoppen maar mijn opwinding en gevoelige klitje zijn sterker dan mijn verstand. Ik sluit mijn ogen en denk weer terug aan het moment dat hij me op mijn knieen zette. Hij kwam achter me staan en op dat moment was mijn wereld niet groter dan mijn lijf en zijn pik. Mijn vingers beginnen sneller en steviger rondjes te wrijven over mijn klitje en ik zak iets onderuit. Het idee dat ik mijzelf ooit zo zou verwennen in een college zaal was nog nooit in mij opgekomen. Toch ga ik door en voel hoe de spanning in mijn onderlijf toeneemt. Ik wil niets liever dan mijn borsten blootmaken en over mijn tepels wrijven maar besef dat dat niet kan. Ik geniet van het gevoel van mijn vingers en denk aan het moment dat hij bij me naar binnen gleed. Heerlijk stotend verwende hij mij op mijn knieen, terwijl hij me stimuleerde met zijn vingers. Ik voel de druk in mijn onderbuik toenemen en mijn vrije hand knijpt zich samen in mijn jas. Ik voel het orgasme aankomen en denk aan dat heerlijke moment waarop hij in mij klaar kwam en mij tot een hoogtepunt bracht met zijn vingers. De gedachte hieraan zorgde voor de laatste prikkeling en ik voel dat ik klaar begin te komen. Met mijn ogen dicht geknepen terwijl ik mij met mijn andere hand verkrampt vast hou begin ik klaar te komen. Mijn vingers wrijven onophoudelijk over mn klitje en ik voel het gevoel door heel mijn lijf heen schieten. Hoe hard ik ook mijn best doe, een onderdrukte kreun kan ik niet voorkomen. Het gevoel vult mijn lijf, en tintelt door mijn benen, armen en hoofd en ik kom heftig klaar. Op het moment dat ik mijn ogen open zie ik dezelfde jongen zich net weer naar mij omdraaien. En vragend kijken. Het idee dat hij vermoed dat ik mij zojuist heb klaargevingerd windt me eigenlijk alleen maar op. Ik lach gemeen naar hem en wijs met mijn hand dat hij voor zich moet kijken. Ik trek mijn hand voorzichtig terug en trek mijn kleding recht.
Uiteindelijk was het dan toch nog een leuk college...

Geen opmerkingen: