dinsdag 19 augustus 2008

Weer een werkdag...

Al als ik wakker wordt bedenk ik dat ik heel de dag met een groep mannen in een ruimte zal ziten en dat zorgt voor de meest wilde gedachten. Het is altijd spannend in een zakelijke omgeving jezelf te beheersen, terwijl je onder je gladgestreken gezicht de meest wilde dingen bedenkt. Eigenlijk zou ik een van die fantasieen gewoon eens waar moeten maken, maar ja daar is het meestal niet de gelegenheid voor.Ik kom uit bed en stap onder de douche en uitgebreid neem ik de tijd voor het scheren van mijn benen, oksels en heuveltje. Glimmend en glad stap ik onder de douche vandaan en moet me beheersen tijdens het afdrogen niet even over mn lekker plekjes te wrijven. De stof van de badhandoek schuurt langs mn tepels, en tussen mijn dijen.
Aangekomen bij de kast besluit ik om het mezelf, en vooral de anderen, extra moeilijk te maken en trek een nette strakke zwarte broek aan te doen van dunne stof, een laag truitje en een jasje erover heen. Met daaronder open schoenen met een hak. Met mijn makeup zorg ik voor de juiste accenten en ik ontdek tevreden dat het randje kant van mijn bh net te zien is voor de aandachtige kijker boven mijn topje uit. Na een vlug ontbijt loop ik door de gang, grijp mn tas en bekijk mezelf nog één keer in de manshoge spiegel en kom tot de conclusie dat ik er onweerstaanbaar uit zie. Ik stap snel in de auto, richting de snelweg naar mijn afspraak. Die dag zal ik met een aantal collega´s op bezoek zijn bij de klant om de plannen voor het aankomende jaar vast te stellen. Dit soort bijeenkomsten duren meestal de hele dag en worden in de loop van de dag vaak wat informeler. Mijn gedachten dwalen weer af naar al die mannen straks, strak in pak die me al eerder geholpen hebben in mn fantasie. Het verkeer loopt vast en ongemerkt steun ik met 1 hand tussen mijn benen waardoor ik mijn kruis tegen mn onderarm druk. Ik geniet van het tintelende gevoel en wrijf even over mijn broek. Met een schok schrik ik op uit mijn gedachten als ik zie dat er in de auto naast me een mooie man mij recht in de ogen kijkt. Helaas duurt het niet lang want ik moet weer rijden, maar heb wel de smaak te pakken. Na een paar tellen rijdt hij weer langszij en besluit ik de uitdaging aan te gaan. Ik kijk hem recht in z´n ogen strak aan en even staren we naar elkaar. Hij grijnst en ik kan het niet nalaten mijn armen die op het stuur liggen even tegen elkaar aan te drukken. Ik weet niet of hij het ziet, maar de gedachten dat ik hem bewust mijn decollete laat zien vergroot de opwinding. Rustig doorrijdend in de file merk ik dat het zonnetje helpt en ik met een aantal leuke mannen flirt. Heerlijk plagend met mn tong langs mijn lippen, even een ondeugend lachje of met een verlegen blik tease ik de mooie mannen in hun dure lease auto´s. Stiekem hoop ik dat ze vanavond nog even aan mij terugdenken als ze weer thuis komen bij hun vrouw.De afrit komt in zicht en met een paar minuten ben ik bij mijn bestemming. Het grote kantoor doemt op aan de voet van het parkeerdak en ik pak mijn tas uit de auto. Ik loop richting de ingang en krijg net een sms binnen. Mijn collega vraagt of ik er al ben en als ik zoekend om mij heen kijk zie ik hem op me aflopen tussen de auto´s vandaan. Ik loop express een paar stappen van hem af, voordat ik wacht, zodat hij wel naar mijn kontje moet kijken. Ik voel zijn blik branden en wacht glimlachend op hem. Het is een van mijn jongere collega´s. Een leuke jongen die er erg goed uitziet in pak. Ik zie aan zijn ogen dat hij goed heeft gekeken en lach tevreden. Onschuldig kletsend lopen we naar de receptie, en laten ons naar de vergaderruimte brengen. De ruime lichte kamer, met een prachtig uitzicht op de skyline van de stad vult zich langzaam. Na een kwartier zijn we compleet en wordt mijn vermoeden waar. Ik ben deze hele dag als enige vrouw met 7 mannen in vergadering. Na het uitwisselen van wat beleefdheden start iemand van de klant met het uitleggen van hun strategie. Ik maak gebruik van de tijd om de mannen één voor één te observeren en te beoordelen. Stuk voor stuk zien ze er netjes en verzorgd uit, en ook allemaal wel aantrekkelijk. Af en toe kruist mijn blik die van een van hen en lach ik vriendelijk. In gedachten bedenk ik hoe ik ze het liefst aan hun stropdassen vastpak en opstel in een rij, om ze daarna te commanderen hun broek te laten zakken. Ik weet zeker dat een aantal van hun wel eens zo over mij gedacht heeft, met zeven mannen is het haast niet anders mogelijk. Ik besluit te testen hoe de stemming vandaag is en leun iets voorover. Ik steun met mijn ellebogen op de tafel, zogenaamd om de slides wat aandachtiger te bestuderen, maar eigenlijk om te ontdekken hoeveel indruk mijn kledingkeuze van vandaag maakt. Het duurt niet lang of ik zie een aantal van de heren een steelse blik werpen op mijn volle borsten die strak samengedrukt worden. Ook mijn jongere collega, die ik stiekem in gedachten ("toyboy" noem) laat zich niet onbetuigd en ik vraag me af of hij zich wel eens op mij heeft klaargemaakt. Om de pret nog wat verder te verhogen stel ik een vraag aan de presentator over wat cijfers en grafieken en ik zie hoe hij tijdens zijn antwoord afwisselend naar in mijn ogen en naar mijn borsten kijkt.
Ik lach en geniet van deze aandacht. Als dit de hele dag doorgaat weet ik dat ik snel naar huis moet eind van de dag, om even te ontluchten. De presentatie is afgelopen en we gaan over tot de invulling van wat er besproken is. We discussieren, er wordt druk geschreven en we zijn hard aan het werk. De concentratie is hoog, en ook ik vergeet even alle stoute gedachten van eerder die ochtend tot dat er een mail binnen komt. Ik zie aan het ballonetje dat het van "mijn toyboy" komt. Heel de ochtend wordt er al druk gemaild met documenten, dus dit is niks vreemds. Maar als ik hem open lees ik dat het een berichtje naar zijn vriendin is. Hij schrijft dat hij helaas wat later komt vanavond, aangezien deze klus af moet. Ik scroll omlaag en lees wat zij hem geschreven heeft. Het wordt me snel duidelijk dat ze een romantisch avondje voor de boeg heeft, en ik moet glimlachen om het idee dat hij ongeduldig zit te wachten om naar huis te gaan en zich te ontladen. Ik besluit de druk nog maar wat op te voeren, en hoop zo bij te dragen aan een stomende avond voor die twee. Ik mail hem terug en vraag of hij met die mail mij wilde uitnodigen voor een gezellig avondje. Ik druk op send en wacht rustig tot ik zijn gezicht achter het beeldscherm zie verschieten. Hij kijkt me over de rand van zijn laptop aan en wil zijn mond open doen. Ik leg snel mn vinger op mijn lippen en kijk hem met een zwoele blik aan en typ onverstoord verder. Gelukkig volgt hij mijn aanwijzing op en zegt niets. Korte tijd later besluit ik dat het tijd is voor wat aandacht en besluit naar het toilet te lopen. Ik stap op en loop richting de deur. Iets langzamer dan normaal omdat ik er zeker van wil zijn dat alle mannen de kans krijgen van mijn billen te genieten. Mijn hakken tikken hard op de harde vloer en vlak voor de deur blijf ik even staan. Ik draai me half om en vraag onschuldig of de wc nou rechts of links af is. Ik bedenk dat het uitzicht van mijn profiel heerlijk moet zijn en merk hoe drie mannen net iets te enthousiast de weg uitleggen. Lachend loop ik de deur door de gang op. Ik geniet van de aandacht en het idee dat ik deze mannen in mijn macht heb. En terwijl ik daar over nadenk voel ik ook weer het warme gevoel tussen mijn dijen terug komen. Ik merk dat ik opgewonden ben en eigenlijk niet lang meer kan wachten. Het spookt even door mijn gedachten hoe het zou zijn om met één of twee van de mannen, of wat maakt het uit allemaal tegelijk te stoeien. Heerlijk genietend van al die aandacht en blikken. Van 14 handen en 7 tongen, van 7.... Stop!Ik merk dat ik me mee laat slepen en hou van dit gevoel, maar moet toch bij de les blijven. Ik loop richting de wasbak en neem een paar flinke slokken. Ik controleer mijn haren en makeup en loop weer terug. Als ik de kamer binnen loop zie ik dat de jasjes uit zijn gegaan en besluit het voorbeeld te volgen. Ik trek mijn jasje uit en loop naar de stoel toe. Ik zie dat "Toyboy" me volgt met zijn ogen en besluit het vuurtje nog wat verder op te stoken. Terwijl ik mijn jasje over de stoel hang en mijn haarclip vastpak valt die "per ongeluk" op de stoel. Ik leun voorover en voel hoe mijn volle borsten omlaag drukken en door de bh op hun plaats gehouden worden. De inkijk moet enorm zijn en na wat getreuzel pak ik mijn haarclip op en kijk met een strakke blik naar de man recht tegenover me. Ik kijk hem recht aan en zie dat hij zich betrapt voelt. Ik lach ondeugend en ga zitten achter mijn laptop. Ik open een mailtje en lees het bericht "Wanneer ga je weer naar het toilet? :)" is het mailtje van mijn "Toyboy" en ik sta enigzins verbaasd van zijn lef. Voordat ik reageer stuur ik een mail naar de man tegenover mij: "Enjoyed the mountain view?". Ik druk op send en kijk naar hem over de rand van mijn scherm. Hij loopt rood aan en begint te typen. Korte tijd later ontvang ik een berichtje en lees hoe het hem beviel maar het wat kort was. Resoluut schuif ik de stoel naar achter en voel zes ogen mijn kant op kijken. Ik loop weer naar de deur en doe hem niet open maar draai hem op slot. Ik draai me om en kijk ze alle zeven aan. De blikken varieeren van afwachtend, tot verbaasd, van geschrokken tot uitdagend. Ik loop rustig terug en stap voor stap schuif ik mijn topje verder omhoog. Vlak voor de tafel is het uit en springen mijn borsten uit mijn bh, na het openen van de sluiting. Ik sta aan het hoofd van de tafel en zeg iedereen weer te gaan zitten. Ik stap ook uit mijn broek en laat de heren genieten van het uitzicht op mijn kontje. Wat onrustig gemompel en een aanmoediging verder stap ik op de tafel en ga er overheen liggen. Steunend op 1 arm streel ik met mijn vrije hand over mijn borsten en maak mijn tepels nog harder dan ze al zijn. Ik geniet van de geile blikken van de mannen, en bedenk hoe ze waarschijnlijk voor het eerst in lange tijd weer een jonge strakke meid naakt zien. Ik kijk ze een voor een aan en vraag of het uitzicht ze bevalt. De meeste lachen alleen wat, maar de man die net tegenover mij zat zegt dat hij het heerlijk vind. Ik beloon zijn eerlijke antwoord door iets naar hem toe te draaien en hem de eerste blik te gunnen op mijn gladde heuveltje. Ik trek mijn string opzij en zie hoe hij als versteend toekijkt. Ik laat me achterover glijden op de tafel en trek mijn benen op. Mijn "Toyboy" is de eerste die iets durft en ik hoor zijn rits open gaan. Uit mijn ooghoek zie ik een rustige regelmatige beweging van zijn hand en heb ik hem precies waar ik hebben wil. Als de mannen merken dat ik hem aanmoedig duurt het niet lang of alle ritsen gaan open en zie ik zeven palen om mij heen. Met een hand over mijn borsten, spelend met mijn tepels en de ander verdwenen in mijn string beging ik heerlijk mijzelf te verwennen. Ik wordt bloedgeil van al die hitsige mannen om me heen, opgegeild doordat ze naar mij kijken. Mijn vingers glijden soepel bij mezelf naar binnen en ik geniet van het gevoel. Sommige heren stappen op om beter te kunnen zien wat ik aan het doen ben en ik geniet van de aandacht. Als ik voel dat het orgasme zich bijna aandient besluit ik voor de grande finale te gaan. Ik kom omhoog en ga op mn knieen zitten. Ik wil deze brave huisvaders de middag van hun leven geven. Ik ga op mijn knieen zitten, mijn schouders rustend op de ruime tafel en mijn kontje hoog in de lucht. Het uitzicht van mijn billen met daartussen mijn heuveltje en vingers die heerlijk hun werk doen zorgt er al snel voor dat de meeste mannen achter mij zijn komen staan. Uitgebreid en mezelf verder verliezend in het genot werk ik mezelf naar een orgasme toe. Mijn vingers strelen sneller, harder en steviger over mijn lekkere plekjes en ik voel de spanning in mijn lijf toenemen. Dan kom ik omhoog en steun op een arm terwijl ik achterom kijk. Zeven harde palen met zeven handen erom heen staan achter me, en geven me dat laatste duwtje. Ik voel het gevoel opkomen vanuit mijn onderbuik om zich razendsnel te verplaatsen door heel mijn lijf. Mijn vingers, mijn tenen en mn hoofd tintelen en ik voel mijn vingers hun natte glibberende weg tussen mijn dijen zoeken. Ik kom heerlijk klaar voor het gezicht van al die nette mannen. Dan zak ik vermoeid terug op de tafel en lig er een paar tellen uitgeteld bij.
Net als ik omhoog wil komen schrik ik wakker van mijn tweede wekker. Een nieuwe werkdag staat voor de deur en ik kom maar moeizaam uit bed omhoog............

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ben via dana ff op deze blog komen kijken. heerlijk opwindend verhaal om te lezen. ook heel mooi geschreven.
probeer me in de droom te verplaatsen. een hot babe die 7 mannen gek maakt, mmmmm...

naughty neesa zei

Eerst ff pitten en dan ga ik er even lekker voor zitten om je verhaal te lezen...

Wilde je ff bedanken voor het plaatsen van mijn link...

THNXXX!!1

Anoniem zei

Een speciaal Vingerfood verhaal.
Lijkt me te gek.
Want je kunt prachtig schrijven.

xx

Anoniem zei

Dag R.,
Complimenten voor jouw verhaal 'weer een werkdag'. Spannend en opwindend en je zet mij als lezer zo lekker op het verkeerde been. Ik zag bij Dana dat jij een verhaal voor haar wilt schrjven. Doen! Ik heb zelf ook een aantal verhalen voor/over haar geschreven. Mocht je zin hebben: ze staan op www.bikerman.jimdo.com Groeten en succes met de blog, Bart