donderdag 23 april 2009

Snel, anders kom je te laat...

Je komt gehaast binnen van werk, geeft me een vluchtige kus en loopt dan in een lijn door naar de tafel en schuift aan. Je bent te laat en moet haasten om nog op tijd weer weg te kunnen. Ik laat mijn ogen over je heen glijden en bedenk dat je er heerlijk uitziet. Strak in pak, een heel licht baardje van die dag en je eigen typische geur. Ik blijf je langer aanstaren en het duurt even, maar dan heb ik je blik te pakken. Ik voel je ogen zoekend langs mijn lijf gaan en merk al snel dat mijn strakke broek en blouse met ruime inkijk je aandacht trekken. Je probeert je concentratie ergens anders op te richten en kletst wat met me maar je kan mijn uitdagende blik maar moeilijk ontwijken en ik zie hoe je ogen toch steeds weer richting mijn borsten dalen. Mijn voet glijdt onschuldig langs je been, ik speel wat met mn tong langs mn lippen en kijk je onschuldig aan. Gespeeld verontwaardigd vraag je waarom ik je opgeil terwijl ik weet dat je nog we moet. Ik antwoord dat ik niet weet waar je het over hebt en dat je geen dingen in je hoofd moet halen.

Het eten is snel op en we staan op om af te ruimen, maar voordat je de kans krijgt weg te lopen pak ik je stevig vast en gaan mn lippen en tong op zoek naar die van jou. Een lange intieme kus waarbij mijn tong zachtjes langs je lippen en tong draait maken je gek en ik merk dat je meer wilt. Zodra je me ook vastpak maak ik me los en ga weer verder met de tafel. De bobbel in je broek is imiddels duidelijk zichtbaar en ik wrijf er in het voorbij gaan even vluchtig overheen. Ondertussen gebruik ik iedere kans om voorover te bukken om je me borsten of billen te laten zien. Een beetje mopperend maar ook lachend zeg je dat je zo de deur niet uitkan, en loopt naar de badkamer. Na een paar tellen loop ik achter je aan en kom achter je staan. Via de spiegel zie ik mijn eigen handen over je borst heen glijden, druk ik mn mond in je hals en terwijl ik naar je kruis grijp vraag ik waar die bobbel van net is gebleven. Je zegt dat je daar gelukkig net van af was, maar zonder al te veel moeite laat je me doorgaan. Wel dreig je dat als ik het begin ik het ook af moet maken....
We hebben nog maar 10 minuten, en ik besluit het spelletje mee te spelen. Ik vraag wat ik dan af zou moeten maken, terwijl mijn handen rustig doorwrijven over je kruis. Ik leun voorover en zoen je weer uitdagend, maar jij trekt je eigen plan. Ik voel je hand in mn nek met mn haren vast en kan niets anders dan gehoorzamen en rustig door mijn knieen zakken. Met mijn gezicht recht voor de duidelijke bobbel in je broek kreun je dat ik dat op mag lossen.

Langzaam maak ik je riem en broek los, trek die op je knieën en wrijf zachtjes over je boxer terwijl ik je onderbuik zachtjes begin te kussen. Dan trek ik ook je boxer naar beneden en kijk even naar je rechtop staande paal. Je kreunt zachtjes en als ik te lang wacht herinnert je hand in mijn nek weer wat je van me verwacht. We hebben niet veel tijd zeg je nog. Ik steek mijn tong uit en lik lichtjes langs je schacht omhoog en kom voor je staan. Mijn hand zakt af, pakt je kloppende pik en begint die af te trekken terwijl onze monden elkaar weer vinden en ik iets harder in je onderlip bijt. Je maakt je los en begint me te zoenen, maar het duurt niet lang want al snel duw je me weer op me knieen. Terwijl ik zo zit voel ik je handen langs de knoopjes van mn blouse glijden en binnen een paar tellen springt die open en krijg je vrije spel met mijn volle borsten. Ik kijk vragend omhoog en met een dominante stem zeg je me dat ik je moet pijpen.
Ik kus weer langs je buik naar beneden om dan in een beweging je hele pik in mn mond te nemen en met een stevig tempo heen en weer te bewegen. Terwijl een van mijn handen je ballen masseert, krast de ander over je onderbuik en kijk ik met grote ogen omhoog. Onze blikken vinden elkaar en zonder te vertragen beweeg ik door en voel ik hoe je pik verder opzwelt in mn mond. Je handen pakken mn borsten en spelen met me tepels. Ik voel hoe je ze tussen je vingers heen en weer beweegt, er in knijpt en zachtjes aan trekt. Je kreunt en fluistert schor hoe geil je het vind. Ik kijk je weer aan en voer het tempo op. Soepel glijdt je natte paal nu mijn mond in en uit terwijl mijn hand onophoudelijk je ballen masseert. Mn tong draait rond je eikel om dan eventjes je pik met rust te laten en je ballen te likken. Steeds blijf ik je aankijken.
Dan voel ik hoe je me omhoog trekt en mn broek losmaakt. Hij glijdt van mn billen af en ook mn string trekt je mee om me vervolgens weer op mijn knieen te duwen. Je zegt me weer verder te pijpen en ondertussen met mezelf te spelen.
Ik pijp je verder terwijl ik voel dat ik door dit schouwspel ook behoorlijk geil ben geworden. Zonder moeite breng ik twee vingers naar binnen en begin mezelf te neuken terwijl ik je blijf pijpen. Mijn vingers bewegen steeds sneller en soepeler in en uit en ik kijk weer omhoog. Ik voel hoe je pik verder opzwelt en merk dat het einde eraan komt. Ik voer voor de laatste keer het tempo flink op en blijf je strak aankijken.
Ik wil je zo graag laten komen in mijn mond. Terwijl mijn vingers nu snel over mn clitje heen masseren kras ik met mijn andere hand over je onderbuik en streelt mijn tong je eikel
Ik hoor je kreunen en voel je pik nu nog harder opzwellen. Ik merk dat je bijna begint komt en geniet als ik je reactie voel op de smakkende geluiden van mijn mond en vingers. Je zaad explodeert mn mond in en de helft druipt langs mijn lippen weer naar beneden. Zonder iets te zeggen trek ik je boxer en broek weer omhoog en maak hem vast. Dan kom ik weer staan, mn broek nog naar beneden en ik blijf je strak aankijken. Ik lik langs mn lippen om het laatste beetje zaad naar binnen te krijgen en slik ik alles door, voor jouw gezicht. Dan druk ik een kus op je mond en ga wijdbeens op de badrand zitten. "Ik denk dat je maar moet gaan, je komt te laat..."

4 opmerkingen:

Anoniem zei

mmm heerlijk verhaaltje weer vingerfood. Stella en ik zien de scene helemaal voor ons. Jullie moeten wel uitkijken, want voor je het weet zit 'het pijpsclachtoffer' in de auto nog weg te dromen over het heerlijke spel dat jullie net gespeeld hebben. We zien de kop al in de krant: pijpbeurt, twee doden! daarom een advies geïnspireerd door de anwb: een kwartier pijpen en daarna twee uur rusten.

geilejongen2 zei

idd een heerlijk pijpverhaal.

@flux: kwartiertje pijpen, 2 uur rusten? of toch na een half uurtje maar weer van bil? hihi

Anoniem zei

Hmmm... Waar heb ik dit eerder gehoord..? ;-)

X A.

Aragorn zei

Lekker verhaal hoor!