maandag 20 april 2009

Verleiding...

Je had me gezegd even te wachten voordat ik naar de slaapkamer mocht komen. Ongeduldig wacht ik totdat ik eindelijk je stem hoor die me roept om binnen te komen. Ik stap binnen en blijf even verbaasd staan. Je hebt een klein jurkje / babydoll aan die net je billen bedekt, maar het onderste randje vrijlaat. Je volle borsten zijn goed te zien en je haren hangen los om je hoofd.
Ik probeer mn armen om je heen te slaan maar je duwt me van je af en met een paar vingers naar achter totdat ik in de makkelijke stoel recht tegenover je bed val. Je leunt voorover, en mn ogen kijken je doll in en net als je lippen me raken loop je weer bij me vandaan. Je loopt van me af en blijft na een paar stappen stil staan. Je staat met je rug naar me toe en kijkt over je schouder met een sensuele blik. Ik wil omhoog komen maar snel draai je om en drukt me terug in de stoel "blijven zitten jij". Waarna je weer bij me vandaan stapt. Je schuift je jurkje iets omhoog en laat je billen zien in je met kant versierde hipster. Je wrijft even over je billen en bijt op je onderlip. Dan pak je even met twee handen je billen vast en doet nog een stap richting het bed.
Je draait je om en kijkt me strak aan, je streelt je eigen hals, de bolling van je borsten en wrijft over de stof van het jurkje heen over je buik. Je nagels krassen je jurkje iets omhoog en ik zie je hipster weer tevoorschijn komen. Je draait iets en zet 1 been op de rand van het bed en streelt over je kuiten heen en je dij omhoog tot aan de stof van je hipster. Dan doe je weer een paar stappen dichterbij en komt voor me staan. Je zet een been naaste me op de stoel en ik kijk recht tegen je dijen aan. In een reflex druk ik een kus op je knie maar je drukt me ruw terug in de stoel: "Alleen kijken!".
Ik zak teleurgesteld achterover en zie hoe je weer over je dijen wrijft en zelfs even over de stof van je hipster. Je streelt jezelf en pakt met je andere hand je borsten vast waar je zachtjes in knijpt. Het is duidelijk dat je wilt dat ik ze goed zie en ik voel mn boxershort knellen. Je leunt voorover en steunt met een arm aan iedere kant. Ik kan niet anders dan naar je volle borsten kijken en geniet van het uitzicht. Je komt dichterbij en weer als mn lippen bijna je huid aanraken loop je weg. Je stapt bij me vandaan en laat je handen weer over je borsten glijden, om ze daarna zachtjes te streln en te masseren. Ik zie hoe je door de dunne stof heen met je tepels speelt en ze stijf door de stof heen te zien zijn. Je staat met je rug naar me toe en zet een been op de rand van het bed waardoor ik heerlijk uitzicht heb op je billen. Je andere hand glijdt over je hals en buik naar beneden. Ik kan niks zien en toch merk ik aan je beweging en je ademhaling dat je hand je hipster ingegleden is.

Het is duidelijk dat je jezelf vingert, en je voelt hoe nat je al bent van je eigen handen. Je draait je naar me, snel genoeg om mij nog net te laten zien hoe je vingers weer achter de stof van je hipster vandaan komen en je stapt dichterbij. Twee van je vingers druk je tegen mn lippen en je laat me jou heerlijke geilheid proeven. Ik voel je vingers langs mn tong glijden en als je ze terug trekt streel je met je natte vingers over je tepels die door de dunne stof duidelijk zichtbaar zijn. Even wrijf je weer over je hipster waardoor ik de heerlijke vormen van je lijf en dijen goed te zien krijg. Maar weer loop je van me af, en gaat dit keer op de rand van het bed zitten. Je steunt met 1 arm achterover en leunt op je elleboog, terwijl je andere hand verkennend over je borsten glijdt en er stevig in knijpt om dan weer af te dwalen naar je dijen om daar over je hipster te wrijven.
Even zie ik je hand weer achter de stof verdwijnen en is duidelijk te zien hoe je vingers hun werk doen. Rustig bewegen ze heen en weer terwijl je je ogen dichthoudt. Als je je ogen open doet zie je hoe ik met een hand langzaam over mijn keiharde paal heen wrijf. Zachtjes streel ik mezelf maar je strenge stem zegt dat ik moet stoppen Het enige dat ik mag gebruiken zijn mn ogen. Met moeite laat ik mezelf los. Snel heb je mijn blik weer te pakken als je de bovenkant van je jurkje opzij schuift en een van je borsten zichtbaar wordt. Je wrijft met je vingers licht over je tepel en ik zie hoe een rilling door je lijf heen gaat. Je hand pakt daarna vol je borst vast om daarna ook de andere kant omlaag te schuiven. Topless en met je benen een stukje uit elkaar zit je recht voor me en kijkt strak in mn ogen terwijl je rechtop zittend met twee handen je borsten en tepels verwend. Je mond opent zich en je bijt op je onderlip en likt er plagend overheen terwijl je handen onophoudelijk hun werk doen over je volle borsten.
Je stapt op van het bed waardoor het jurkje van je heupen afglijdt, waarna je voorover bukt om hem op te raken. Het riante uitzicht op je volle borsten bezorgen een paar rillingen in mn pik als je langzaam weer omhoog komt.
Je stapt dichterbij en met het gladde dunne jurkje dat heerlijk naar je parfum ruikt stap je dichterbij. Je wrijft de stof kietelend over mn benen heen, de onderkant kriebelt langs mn pik en je ziet hem schokken als ik mn spieren aanspan. Je kriebelt mn borst met de stof tussen mijn huid en jouw vingers, richting mn gezicht en ik snuif je geur op. Ik sluit even mn ogen als ik diep inadem en voor ik het weet voel ik je lippen op die van mij. Voordat ik wil reageren om je terug te zoenen zijn ze alweer weg. Als ik mn ogen opendoe sta je alweer te ver om aangeraakt te kunnen worden. Ik kijk en zie hoe je met twee handen je borsten tegen elkaar aan drukt en zachtjes heen en weer schud net zolang tot je jezelf verzekerd hebt dat je de volle aandacht hebt.
Dan daalt een hand weer af richting je hipster en je wrijft er overheen. Ik zie door de dunne stof heen duidelijk je gezwollen lipjes en even leun je naar me toe om weer 2 vingers in mn mond te laten glijden. Als ze goed nat zijn stap je weer rechtop en glijdt dan met je vingers uit mijn mond achter de dunne stof naar binnen. Je sluit je ogen, bewust van mijn starende blik en geeft je over aan het gevoel van je vingers over je inmiddels gezwollen klitje. Je kreunt zachtjes en de uitdrukking op je gezicht zorgt ervoor dat ik bijna spontaan kom. Als je je ogen opent zie je dat ik het niet na kon laten om mezelf even aan te raken en snel duw je me hand weg terwijl je vlak voor mn gezicht me met strakke blik aankijkt "Jij komt nog wel, handjes thuis nu" zeg je met een strenge maar oh zo geile blik.
Je stapt weer een beetje weg en draait je om met je billen naar me toe. Je handen glijden achter de stof van je hipster en rollen die tergend langzaam omlaag. Ik zie hoe de stof oprolt en je heerlijke billen volledig zichtbaar worden Vanaf je knieen valt het die op de grond en je zakt door je benen om het gehurkt op te rapen.Als je dat gedaan hebt zet je je benen ongeveer een halve meter uit elkaar en kantelt je heupen naar achter. Mn pik schokt als ik duidelijk tussen je dijen door je heuveltje zie, glimmend en glad. Dan wrijf je even over je billen terwijl je mij laat staren om je dan om te draaien en je hipster om mn pik heen te draaien.
Zonder hem aan te raken glij je een paar keer op en neer met de stof langs mn paal en je hoort me kreunen. Dan loop je bij me vandaan en zakt op het bed en leunt achterover. Je opent en sluit je dijen een paar keer en ik geniet als ik zie dat je borsten bewegen bij iedere ademhaling die steeds zwaarder wordt. En zelfs zonder aanraking blijven je tepels hard. Je handen krassen over je dijen, je slaat ze soms tegen elkaar en opent ze dan helemaal om met je handen je lekkerste plekje te bedekken. Je wrijft er even over heen en ik zie je lipjes tussen je vingers ingeklemd worden Zonder dat je jezelf al echt verwend begin je langzaam maar zeker steeds doeltreffender te strelen met twee vingers.
Je vrije hand streelt langs je borsten en je ademhaling wordt zwaarder. Je hand wrijft doeltreffend tussen je lipjes door en je voelt jezelf natter en natter worden terwijl ik toekijk hoe je langzaam omhoog glijdt en met twee vingers rustig over je klitje heen wrijft. Langzaam rondjes draaiend dan weer afdwalend naar beneden, zachtjes jezelf voelend als je naar binnenglijdt. Je maakt me gek als ik zie hoe je zo dichtbij en toch zo verweg jezelf verwent. Zachtjes kreun je van je eigen aanraking terwijl je de 2 vingers rustig in en uit beweegt.
Heel langzaam glijden je vingers diep in en uit, terwijl je andere hand je klitje streelt. Je weet niet wat je met me doet door deze show zo te geven en ik moet me ontzettend inhouden om mezelf niet aan te raken. Ik geniet en zie hoe je je ogen sluit terwijl je stevig over je klitje begint te wrijven. Je hand kneed je borsten terwijl de andere de druk op je klitje opvoert. Je voert het tempo en de blik op je gezicht verkrampt en even denk ik dat je gaat komen. Net voordat dat gebeurt stop je, opent je ogen en kijkt me strak aan. Met twee handen pak je je borsten vast en masseert ze, wetend dat ik het een geil gezicht vind. Dan glij je weer met 1 hand omlaag en terwijl je me strak aankijkt vinger je jezelf doelgericht richting een orgasme........
Je adem wordt onregelmatig en je blik dwaalt af terwijl je vingers non stop over je lekkere plekje wrijven. De spanning neemt toe en je gunt me zelfs even het uizicht van 1 been opgetrokken op de rand van het bed Vlak voordat je komt trek haal je je vingers van je klitje af en kijkt me uitdagend aan. Zonder mn blik los te laten glijden je vingers als vanzelf weer bij naar binnen en zelfs op deze afstand merk ik dat je erg nat bent. Je staat op en komt langzaam naar me toe gelopen. Ik geniet van het uitzicht en je borsten terwijl je tergend langzaam dichtbij komt, waar je me weer laat proeven en ik geniet terwijl je ziet hoe mn paal reageerd.
Je steunt met een been op de stoel en recht voor mn ogen zie ik hoe je vingers weer de weg vinden naar je klitje en hun bewegingen doorzetten. Even glij je tussen je lipjes door en voel je hoe nat je bent, dan glij je weer terug naar je klitje. Ik kijk omhoog en zie langs je grote borsten je ogen groot en geil strak terug kijken naar mij. Je kijkt naar beneden over je borsten en ziet mijn paal recht en strak omhoog staan verlangend naar jou. Je maakt me gek en ik mag nog steeds niks van je doen. Mijn blik wordt weer getrokken door je vingers die vlak voor mn gezicht door wrijven en ik kijk toe hoe je klitje sneller en sneller vingerd. Je wrijft masserend door en met 1 hand kneed je je borsten. Dan glij je even bij jezelf naar binnen en verwent je weer met 2 vingers. Nat van je geilheid glij je weer terug en gaat nu zonder te twijfelen voor datgene waar je lijf om schreeuwt.
Je vingers vinden je klitje en beginnnen op hoog tempo hun werk te doen. Je verkrampt en moet moeite doen om op je benen te blijven staan maar dit is waar je wilt dat ik naar kijk. Recht voor mijn ogen op slechts centimeters afstand met je been vlak voor mn gezicht, je been wijd en op de stoel vinger je jezelf naar je orgasme. Je ogen sluiten en je gezicht trekt strak, terwijl je op je onderlip bijt en ik zie aan je beweging dat je komt. Je rug holt en je schokt terwijl je hard kreunt. Vlak voor mijn ogen kom je klaar. Het orgasme komt uit alle delen van je lijf en straalt weer naar vanuit je klitje; warme golven schieten door je lijf terwijl je heftig schokkend en kreunend klaar komt.
Na een paar seconden die 10 minuten lijken te duren schok je na en opent je ogen weer. Ik verwacht dat je instort of uitgeput bent, maar zonder twijfel zak je door je knieen op de stoel en pakt mn pik vast. Je trekt hem strak en kletsnat van je orgasme, en daardoor ook extra strak, kijk je me strak aan en zonder mn blik los te laten zak je over mn pik heen. Mn paal glijdt diep bij je naar binnen en ik voel je warme en natte kutje om mn paal heen sluiten en hou mn adem in om niet direct te komen. Heerlijk blijf je even onbeweegelijk zitten terwijl ik je voel gloeien van je orgasme. Je beweegt langzaam stotend vanuit je heupen over mn pik heen. Heerlijk voel ik hoe ik tot aan mn ballen diep in je zit en terwijl ik mijn armen strak om je dijen heen sla en je het juiste ritme aangeeft, vinden onze monden elkaar.
Onze lippen drukken tegen elkaar en we tasten elkaar voorzichtig af. Je stoten zijn langzaam en bijna plagend en toch voel ik je ingehouden geilheid. Onze kus wordt heftiger en onze tongen spelen hun eigen spel terwijl jij je tempo op voert en mijn paal nu regelmatig en soepel in en uit je glijdt. Ik omsluit je billen en schuif naar voren op de stoel. Dan sta ik op en loop met je naar het bed. We zakken door ons knieen en zonder dat mn paal je met rust laat kom ik over je heen liggen en rustig stotend blijf ik je vullen. Ik merk dat je bij begint te komen van je orgasme en in plaats van dat het je vermoeid heeft het je geilheid aangewakkerd. Je trekt je benen op en met diepe rustige stoten vul ik je.
Ik voel je nagels in mn billen en stoot beheerst en diep in je met lange diepe bewegingen. Langzame diepe, bijna pestende stoten, die je geven wat je wilt maar toch nog niet helemaal. Ik voer mn tempo op en begin je stevig te nemen terwijl je mn hoofd vastgrijpt en je mond naar mn oor brengt. Ik hoor je kreunen bij iedere stoot totdat ik je iets hoor vragen zachtjes, bijna onhoorbaar in mn oor..............
"Lik me"
Je kreunende stem vraagt bijna smekend je te likken. Ik vraag je nog een keer het aan me te vragen omdat ik er zo van geniet je hese stem in mn oor te horen. Zachtjes hoor ik je vragen of ik je wilverwennen met mn tong. Je voelt de reactie van mn pik als je het zegt en ik zie je glimlachen als het merkt wat het met me doet. Ik trek me terug en zak door mn knieen voor het bed en schuif je naar me toe en totdat je op de juiste hoogte bent. Even laat ik je wachten door alleen je dijen te kussen maar al snel glij ik met mn tong tussen je lipjes door en druk een stukje naar binnen. Dan raak ik met het puntje van mn tong heel licht je klitje aan en voel je even schokken bij dit gevoel. Zachtjes, warm en nat begin ik je te likken, mn tong draait zachtje rondjes, af en toe voel je me sabbelen en voorzichtig voer ik de druk op terwijl ik af en toe even afdaal om jou en mijzelf in jou te proeven.
Ik hoor je kreunen en als ultieme reactie woel je je handen door mn haar en voel ik je hand naar mn nek grijpen om het niet te laten stoppen. Je fixeert mn hoofd in de juiste houding en terwijl je mij het bewegen bijna onmogelijk maakt, behalve met mn tong, beweeg je heel lichtjes je heupen van het bed en stoot langs mn tong. Ik merk hoe je jezelf zo aan het verwennen bent en besluit dat het makkelijker kan.
Ik stap op het bed en kom naast je liggen en fluister dat je je om moet draaien en je reageert direct. Je stapt over me heen en ik voel je kutje mn mond weer raken. Even blijf je zo rechtop bovenop mij zitten en krijg ik de kans je te verwennen met mn tong. Je voelt me tussen je lipjes doorglijden voordat ik weer je klitje verwen zachtjes stoot je vanuit je heupen over mn mond heen en geeft zo je eigen tempo aan. Dan buk je voorover en zie ik hoe je rustig aan mn pik trekt terwijl je even kijkt hoe die tussen je handen doorglijdt. Dan buk je helemaal voorover en voel ik je warme adem over mn pik heen gaan. Ik schok als ik je tong voel kriebelen over mn ballen om dan langs mn paal omhoog te glijden. Ik sla mn armen om je heupen heen en druk zo je klitje verder tegen mn mond terwijl heel plagerig je tong rondjes draait over het lekkerste plekje vlak onder mn eikel...............
Mijn tong pakt snel het tempo op en ik moet moeite doen niet klaar te komen. Ik voel je warme mond om mn stijve paal heen, en druk zelf stevig mn tong tegen je klitje. Ik proef je heerlijke kutje en je hoort me kreunen terwijl je me pijpt. Dan verkrampt je lijf en kreun je harder met mn pik in je mond. Twee van mn vingers glijden ondertussen bij je naar binnen en bewegen in en uit.
Dan voel ik dat je bijna komt, maar je laat me stoppen. In een beweging stap je van me af en laat je kutje weer over mn paal heen zakken. Met diepe harde stoten zak je over mn paal en begint me hard te neuken. Ik kom omhoog en sabbel op je tepels terwijl mijn duim over je klitje wrijft.
Je grijpt me vast aan mn schouders en neukt nu hard vanuit je heupen mn pik. Ik kreun dat ik kom maar je gaat onverminderd door. Dan begint mn pik diep in je strakke kutje te spuiten en voel ik hoe je me leeg maakt. Verwend door mijn vinger over je klitje heen begin ook jij een tweede keer klaar te komen met mijn pik diep in je. Schokkend, en je kutje samenknijpend kom je klaar. Dan laat je je over mij heen vallen en sla ik mn armen om je heen terwijl ik over je rugen hoofd streel..............................

2 opmerkingen:

Mijn Stella zei

lekker erotisch verhaal vingerfood. Je waant je als lezer zelf een van de hoofdrolspelers. namens Stella en mij,complimenten1 We hebben een link op onze blogspot gezet naar jouw heerlijke weblog

geilejongen2 zei

wow, alweer een heerlijk verhaal...
kan het me helemaal indenken...